Czy oferta jest korzystna?

Kamelito

Świeżak
Świeżak
Siemano.

Kolega ma na sprzedaż xboxa 360 elite w wersji jasper z dyskiem 120 i przeróbką bodajże LT+ (?). Chce za niego 450 złotych, brać/niebrać? Krótka piłka, nie znam się na tym zbytnio, chciałbym pograć po prostu wieczorkami. Konsola ma dokładnie rok, nie zepsuje się po tygodniu? Jeżeli się zepsuje to nie ma opcji jej naprawy?

Pozdrawiam.

ustach

Użytkownik
Użytkownik
Mi się wydaje, że się opłaca. Przeważnie daje się je naprawić. Wersja Jasper nie jest awaryjna. Powinieneś przez długi czas pomykać na tym x'ie.

cyborg95

Użytkownik
Użytkownik
Brać . Nie zepsuje się Jaspery to najmniej awaryjne sprzęty prawie w ogóle bez awaryjne pod względem przegrzania się także brać , brać ;p Cena też jak najbardziej ok

Brudsien

Pomocnik
Pomocnik
Jasper praktycznie jest bezawaryjny, male prawdopodobieństwo zeby wystapil RROD, mozesz zmialo brac tylko zapytaj czy kolega podlaczal pod neta konsole i czy czasami nie jest oflagowana lub zbanowana, dowiedz tez sie jaka ma dokladnie przerobke, najowsze to LT+ 1.1

Kamelito

Świeżak
Świeżak
Nie podłączał, rozmawiałem z nim o tym. Nigdy nie miała styczności z kablem od neta.

Lunevil

Użytkownik
Użytkownik
Oplaca sie, bierz i tyle w temacie.

daniel1400

Użytkownik
Użytkownik
Xbox elite 120 gb jasper za 450 zł strasznie tanio ... Jak jest z konsolą wszystko ok to naprawdę się opłaca

YoCar

Banned
Użytkownik
nie zastanawiaj się, kupuj śmiało. Spójrz na ceny jakie są na Allegro a sam się przekonasz. Zazdroszczę takiej możliwości.

piotrek95pl

Użytkownik
Użytkownik
oczywiscie bierz! za taka cene nie kupisz nigdzie indziej

Kitkateq

Świeżak
Świeżak
Zastanawia mnie czemu twój kolega chce tak mało. Masz pewność że wszystko sprawne??

kubass93

Świeżak
Świeżak
Moim zdaniem opłaca się jak najbardziej, tylko zastanawia mnie jedno, dlaczego tak tanio chce tę konsole sprzedać. Upewnij się czy jest wszystko sprawne, jeśli tak to jak najbardziej się opłaca kupić taką konsolkę.

Diabetyk