Darmowe gry na Xbox Live

jedras55

Użytkownik
Użytkownik
Witam. Zamierzam sobie w przyszłym tygodniu zamówić Xboxa takiego jak ten : XBOX 360 4GB 2xPAD OPCJA WYSYŁKA GRATIS XBOX LIVE (3420034060) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ale narazie nie mam jeszcze pieniędzy na gry. I tu moje pytanie czy jest sporo gier demówek czy jakichś free to play na Xbox Live żebym wytrzymał jeszcze z 2 miesiące do premiery GTA V. Ja nic nie wiem bo w tym temacie jestem kompletnie zielony i nigdy nie korzystałem z Xboxa. Przy okazji ten Xbox z aukcji chyba ok co? :)
 

vvv93

Banned
Demo moze i jest sporo ale jedna sciaga sie 2 godziny a gra sie jakies 20minut...
To po pewnym czasie ci sie znudzi
Co do Free2play to jest moze ich 5 tytulow i to na krotki dystans bo za dlugo to w nie nie pograsz.
Wychodzi WoT na X360 ale to dopiero za jakis czas.
Polecam kupic jakos gre uzywana czy cos w tym stylu (za 30zl? ) i troche pograc

@oferta konsoli jest dobra ;)

Wysłane z mojego Galaxy S VI za pomocą Tapatalk 5
 

adri991

Użytkownik
Użytkownik
Tylko że chcesz kupić wersję Slim 4 GB czyli jak demo waży od ok 700 mb do 2 GB to tylko będziesz mógł ściągnąć jedną grę, pograć, odinstalować i ściągnąć drugie demo. Mogą się nie zmieścić Również będziesz mieć problem z grami z płyt. Jak kupisz grę to możesz ją zainstalować na dysku to wtedy płyta nie będzie ciągle chodziła i nie będzie się psuł laser. A jak kupisz 4GB to nie zainstalujesz jej na dysku i płyta i laser ciągle będą chodzić aż po jakimś czasie może się zepsuć laser. Ja tam bym wolał dołożyć kasy i kupić 250 GB.
 

Lub0n87

Użytkownik
Użytkownik
A darmowe gry możesz ściągnąć mając wykupione konto Xbox Live Gold przynajmniej na okres 1 miesiąca, ale na dysku 4GB raczej ciężko będziesz miał zainstalować którąś z tych gier.. Więc lepiej zainwestować 150-200 zł więcej i kupić Xbox'a z dyskiem :)
 

Krycha1987

Banned