Dashboard

pawelzawadzki

Użytkownik
Użytkownik
Witam wszystkich

od miesiąca mam xboxa 360 i dzisiaj ja dałem do kolesia żeby ją przerobił. Podobno wgrał jakiegoś najnowszego xtreme czy cos takiego, nie znam się na tym. Nie mam jeszcze gry pirata wiec moje pytanie jest takie,
1.czy mozna jakoś sprawdzić jaki soft bądż dashboard bądż aktualizację ma moja konsola, może jest take coś w opcjach konsoli?
2.czy jak mam przerobioną konsolę to czy mogę wgrywac najnowsze aktualizacje, czy muszę znowu dawać do flashowania?

dzięki za pomoc
 

MixMachine

Użytkownik
Użytkownik
dasha możesz sprawdzić, w ustawieniach masz wersje. przeróbki sam nie.
aktualizować dasha możesz, przeróbki sam nie.
najprościej jak się dało.
 

pawelzawadzki

Użytkownik
Użytkownik
czyli jak mam przeróbkę to nie mogę sprawdzić wersji ani aktualizacji?
dobrze zrozumiałem?
to jak wgrał mi jakiegoś najnowszego ixtrema to znaczy ze mam przerobiona konsole?
 

Pieter029

Użytkownik
Użytkownik
Jak masz przerobioną to możesz sprawdzić jaką masz wersję dashborda w xboxie, ale wersji ixtrema (przeróbki) w konsoli nie sprawdzisz. Jak ci wgrał ixtreme to znaczy ze masz przerobioną. Możesz samemu robić update ixtreme jak wyjdzie nowy :)
 

Keres

Użytkownik
Użytkownik
Wersje oprogramowania w konsoli czyli tak zwany dashboard mozesz , nie mozesz sprawdzic wersji "przerobki".

ixtreme to przerobka , jednak dobrze by bylo zebys wiedzial jaka to wersja abys mogl nagrwac kopie tak zeby dzialaly na twojej konsoli.

jak ci wgral ixtreme to znaczy ze masz przerobioną. Możesz samemu robić update ixtreme jak wyjdzie nowy :)
jest mozliwosc samemu robienia aktualizacji ixtrema ??? :O
 

pawelzawadzki

Użytkownik
Użytkownik
a gdzie sprawdzić dashboard konsoli?jak się dowiedzieć że jest nowy dashboard?
 

Pieter029

Użytkownik
Użytkownik
jest mozliwosc samemu robienia aktualizacji ixtrema ??? :O