O Dead Island przez wiele miesięcy było cicho, jednak gdy projekt ujrzał wreszcie światło dzienne, natychmiast stał się kluczowym produktem - przynajmniej w portfolio Deep Silver.
- Dead Island to nasz flagowy tytuł na rok 2011 i już teraz mamy zaplanowanych kilka interesujących inicjatyw, które będą stanowiły tego potwierdzenie - mówi szefowa działu marketingu w firmie Deep Silver, Amy Namihas. - Na razie jest jednak za wcześnie, by mówić o jakichkolwiek szczegółach - dodaje.
Drugim ważnym tytułem Deep Silver jest z całą pewnością zapowiedziany niedawno Risen 2: Dark Waters. W jego przypadku nie ustalono jak dotąd daty premiery, dlatego nie można wykluczyć, że na tę produkcję będziemy musieli poczekać do przyszłego roku.
GRAM.PL | Deep Silver: Dead Island naszą najważniejszą grą
- Dead Island to nasz flagowy tytuł na rok 2011 i już teraz mamy zaplanowanych kilka interesujących inicjatyw, które będą stanowiły tego potwierdzenie - mówi szefowa działu marketingu w firmie Deep Silver, Amy Namihas. - Na razie jest jednak za wcześnie, by mówić o jakichkolwiek szczegółach - dodaje.
Drugim ważnym tytułem Deep Silver jest z całą pewnością zapowiedziany niedawno Risen 2: Dark Waters. W jego przypadku nie ustalono jak dotąd daty premiery, dlatego nie można wykluczyć, że na tę produkcję będziemy musieli poczekać do przyszłego roku.
GRAM.PL | Deep Silver: Dead Island naszą najważniejszą grą