-=SETH=-
-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Pojazdy lądowe, wodne i latające są istotą starć w serii Battlefield. Od wielu lat deweloperzy pozwalają graczom wskakiwać w potężne maszyny i w nadciągającej pozycji nie będzie inaczej. Studio potwierdziło, że przygotowało szeroki wachlarz najróżniejszych środków transportu.
W Battlefield 1 samoloty są zawrotne i wyjątkowo skuteczne. Autorzy postanowili przygotować bardzo szybkie, a zarazem dynamiczne myśliwce, które mogą atakować wrogą armię. Nie możemy oczywiście zapomnieć, że ponownie do niektórych latających pojazdów może wskoczyć kilku członków zespołu.
Twórcy chcą nas zaskoczyć i już pierwsze materiały pokazują ogromny sterowiec – podobnych przyjemności w grze nie zabraknie, ale więcej szczegółów otrzymamy dopiero wkrótce. Dzisiaj natomiast otrzymaliśmy dokładne informacje dotyczące destrukcji:
„Gdy stopień uszkodzenia twojego samolotu, czołgu lub łodzi przekroczy określoną granicę, przełoży się to nie tylko na wygląd pojazdu, ale też jego funkcjonalność. Podziurawione skrzydła aeroplanu mogą zacząć pękać i się rozpadać, co wpłynie na jego aerodynamikę. Z kolei ze zniszczonych stanowisk strzeleckich czołgu nie będzie można korzystać do chwili, gdy pojazd zostanie naprawiony.”
Patrick O'Shaughnessy z DICE rozmawiał z PonyLion_HD i podczas dyskusji deweloper wyjaśnił różnice pomiędzy walką powietrzną w Battlefield 1 od tej z poprzednich odsłon serii Battlefield:Gdy powrócimy na pole walki jako czołgista lub pilot otrzymamy możliwość wyboru maszyny oraz jego wyposażenia. Zestawy różnią się uzbrojeniem, dodatkami, a czasami nawet układem stanowisk. Warto wiedzieć, że chociaż każdy może kierować dostępnymi czołgami oraz samolotami, to jednak tylko piloci oraz czołgiści wykorzystają pełną moc pojazdów.
Zadowoleni? To teraz siadajcie wygodnie i oglądajcie kolejny materiał przedstawiający rozgrywkę!„Największa różnica to brak naprowadzanych pocisków oraz systemów utrudniających namierzenie samolotu przez wroga. Oprócz tego korzystamy z nowego modelu aerodynamicznego, bardziej zniuansowanego i dopracowanego niż ten, który przygotowaliśmy na potrzeby odrzutowców. W czasie I wojny światowej samolot nadal był technologią raczkującą i sporo wysiłku kosztowało go pokonanie przyciągania ziemskiego. Aby oddać to w grze, skupiliśmy się w większym stopniu na oddaniu działania sił ciężkości i oporu. O ile walka powietrzna z udziałem odrzutowców koncentrowała się na wciśnięciu przycisku po namierzeniu celu, w przypadku tych maszyn znaczenie mają odpowiednie manewry, prędkość i dokładność prowadzonego ognia.”