DICE opowiada o pojazdach w Battlefield 1, a my oglądamy kolejną zawrotną rozgrywkę

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


Pojazdy lądowe, wodne i latające są istotą starć w serii Battlefield. Od wielu lat deweloperzy pozwalają graczom wskakiwać w potężne maszyny i w nadciągającej pozycji nie będzie inaczej. Studio potwierdziło, że przygotowało szeroki wachlarz najróżniejszych środków transportu.

W Battlefield 1 samoloty są zawrotne i wyjątkowo skuteczne. Autorzy postanowili przygotować bardzo szybkie, a zarazem dynamiczne myśliwce, które mogą atakować wrogą armię. Nie możemy oczywiście zapomnieć, że ponownie do niektórych latających pojazdów może wskoczyć kilku członków zespołu.

Twórcy chcą nas zaskoczyć i już pierwsze materiały pokazują ogromny sterowiec – podobnych przyjemności w grze nie zabraknie, ale więcej szczegółów otrzymamy dopiero wkrótce. Dzisiaj natomiast otrzymaliśmy dokładne informacje dotyczące destrukcji:

„Gdy stopień uszkodzenia twojego samolotu, czołgu lub łodzi przekroczy określoną granicę, przełoży się to nie tylko na wygląd pojazdu, ale też jego funkcjonalność. Podziurawione skrzydła aeroplanu mogą zacząć pękać i się rozpadać, co wpłynie na jego aerodynamikę. Z kolei ze zniszczonych stanowisk strzeleckich czołgu nie będzie można korzystać do chwili, gdy pojazd zostanie naprawiony.”

Gdy powrócimy na pole walki jako czołgista lub pilot otrzymamy możliwość wyboru maszyny oraz jego wyposażenia. Zestawy różnią się uzbrojeniem, dodatkami, a czasami nawet układem stanowisk. Warto wiedzieć, że chociaż każdy może kierować dostępnymi czołgami oraz samolotami, to jednak tylko piloci oraz czołgiści wykorzystają pełną moc pojazdów.
Patrick O'Shaughnessy z DICE rozmawiał z PonyLion_HD i podczas dyskusji deweloper wyjaśnił różnice pomiędzy walką powietrzną w Battlefield 1 od tej z poprzednich odsłon serii Battlefield:

„Największa różnica to brak naprowadzanych pocisków oraz systemów utrudniających namierzenie samolotu przez wroga. Oprócz tego korzystamy z nowego modelu aerodynamicznego, bardziej zniuansowanego i dopracowanego niż ten, który przygotowaliśmy na potrzeby odrzutowców. W czasie I wojny światowej samolot nadal był technologią raczkującą i sporo wysiłku kosztowało go pokonanie przyciągania ziemskiego. Aby oddać to w grze, skupiliśmy się w większym stopniu na oddaniu działania sił ciężkości i oporu. O ile walka powietrzna z udziałem odrzutowców koncentrowała się na wciśnięciu przycisku po namierzeniu celu, w przypadku tych maszyn znaczenie mają odpowiednie manewry, prędkość i dokładność prowadzonego ognia.”
Zadowoleni? To teraz siadajcie wygodnie i oglądajcie kolejny materiał przedstawiający rozgrywkę!


 

ariel111c

Użytkownik
Użytkownik
W końcu jakiś nie futurystyczny multi fps. Kupię w ciemno w dzień premiery :play:
 
Ostatnia edycja:

ArturM05Pl

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Jaram sie :D


Tapnięte z iPhone 6s bo mnie ku**a stać!
 

Do góry Bottom