Dla Dying Light 2 najważniejsze jest 60 fps

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


Techland zdradza kolejne konkrety dotyczące Dying Light 2. Twórcy skupili się tym razem na wykreowaniu wielkiego, tętniącego życiem świata i zespół chce mieć pewność, że przemierzanie lokacji będzie dla wszystkich graczy wyjątkowo przyjemne.

W najnowszym numerze PSX Extreme znajdziecie dogłębny tekst dotyczący Dying Light 2. KOMODO miał okazję zagrać w produkcję, a nawet porozmawiał z deweloperami, którzy chętnie opowiadali mu o wielkiej koncepcji.


Pod względem rozgrywki Dying Light 2 nie będzie znacząco różnił się od swojego poprzednika. Twórcy ponownie wrzucą śmiałków do ogromnego świata i pozwolą nam go w dynamiczny sposób przemierzać.

Eksploracja świata jest dla Techlandu priorytetem, więc Tymon Smektała obiecuje przynajmniej 60 klatek na sekundę:

„Najważniejsza jest dla nas płynność ruchów, bo jest to gra typu parkour. Naprawdę musisz być zanurzony w świecie i tym jak się po nim poruszasz, więc 60 klatek na sekundę jest dla nas ważniejsze niż 4K. Ale mamy jeszcze rok na optymalizację i mamy prawdziwych czarodziejów w tym temacie, więc może dostarczymy zarówno 4K i 60 fps.”
Ostateczne decyzje jeszcze nie zapadły, ale autorzy mogą wykorzystać dodatkową moc Xboksa One X i PlayStation 4 Pro, ponieważ posiadają teraz udoskonaloną technologię. Twórcy zapowiedzieli stworzenie C-Engine, czyli zmodyfikowanego silnika, który został przygotowany właśnie dla dynamicznych pozycji w wielkich, otwartych światach.

Dying Light 2 trafi na rynek w 2019 roku i gra będzie jednocześnie dostępna na PlayStation 4, Xboksach One oraz komputerach osobistych.



 

Do góry Bottom