Dmc 4,nba sh czy tdu??

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

karol191

Użytkownik
Użytkownik
Chcialbym wiedziec co byscie wybrali dmc,nba czy tdu???
 
P

Piri001

Guest
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

Człowieku , tu masz mieszanke wszystkiego - zrecznosciowy , wyscigow , sportu . To ty sie zastanow co lubisz
 

karol191

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

Wszystko :D
 

mateusz_gosc

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

za takie głupie posty to bym bana dał na rok ... jak to mówią dzieci neo "żal"


a teraz odpowiem Ci na Twoje pytanie ....

jak lubisz wszystko to kup wszystko ...
jak nie masz kasy to ściągnij dema i sprawdz ...

bezsensowne pytanie to bezsensowna odpowiedz i takie tematy powinny byc kasowane ... każdy lubi coś innego ... powiem Ci żebyś kupił DMC4 a Ty bedziesz potem płakał bo Ci się nie spodoba a wolałbyś bardziej TDU (te gry mają tyle ze sobą wspólnego co ja z UFO)

tak więc wykorzystaj takie coś jak DEMO i sprawdz sobie gierki

nie masz pewności czy są na live ? tak są sam ściagałem

pozdr.
 

sjespan

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

Poprzednik ma racje w 100% to wszystko to inne tytuły :-D ale jeśli już miałbym doradzać to bym brał DMC4 (dlatego że to MOJA ulubiona seria)
 

karol191

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

mateusz_gosc napisał:
za takie głupie posty to bym bana dał na rok ... jak to mówią dzieci neo "żal"


a teraz odpowiem Ci na Twoje pytanie ....

jak lubisz wszystko to kup wszystko ...
jak nie masz kasy to ściągnij dema i sprawdz ...

bezsensowne pytanie to bezsensowna odpowiedz i takie tematy powinny byc kasowane ... każdy lubi coś innego ... powiem Ci żebyś kupił DMC4 a Ty bedziesz potem płakał bo Ci się nie spodoba a wolałbyś bardziej TDU (te gry mają tyle ze sobą wspólnego co ja z UFO)

tak więc wykorzystaj takie coś jak DEMO i sprawdz sobie gierki

nie masz pewności czy są na live ? tak są sam ściagałem

pozdr.
Sciagnal bym demo ale na live nie jestem!!!
 
P

Piri001

Guest
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

A w czym to przeszkadza? Sciagnij demo z forum , nagraj na plytke i zobacz jak to wyglada
 

Raikoh

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

Devil jest strasznie krotki, jesli lubisz wszystkie gatunki to wez tdu, najdluzej sie bedziesz bawil.
 

cux

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

Poza tym jest nudny, jak flaki z olejem. Przereklamowana gra.
 

karol191

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

Niestety juz niema :'( A moze doradzilibyscie co wybrac robson.pl.
Piri001 napisał:
A w czym to przeszkadza? Sciagnij demo z forum , nagraj na plytke i zobacz jak to wyglada
Po 1 niemam plytek
2 niemam konta na rapidshare

Ps. jest do wymiany vf 5 brac???
ps2. please o fast odp.
 

sjespan

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

Devil wcale nie jest krótki (no chyba ze przechodziusz gry po jeden raz i rzucasz w kąt nie odkrywając wszystkich smaków) a nudny tym bardziej nie jest :-D (znaczy zależy dla kogo)
trochę mu brakuje do DMC3 ale jest to niezła pozycja ja polecam
 

mateusz_gosc

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

karol191 napisał:
Niestety juz niema :'( A moze doradzilibyscie co wybrac robson.pl.
Piri001 napisał:
A w czym to przeszkadza? Sciagnij demo z forum , nagraj na plytke i zobacz jak to wyglada
Po 1 niemam plytek
2 niemam konta na rapidshare

Ps. jest do wymiany vf 5 brac???
ps2. please o fast odp.

eh .... po 1. po co CI premium jak demówki mają po 5-10 partów ? to masz jeden dzien sciagania ... z przerwami (limitami)
po 2. szkoda Ci pieniędzy na płyte za kilkanaście groszy (na demówke wystarczy nawet płyta CD lub DVD)
po 3. nie znam Twojego gustu więc jak mam Ci pomóc ? przecież nie wiem co Ty lubisz ?

sciagnij demówki i sprawdz sam .... lepsze to niż potem sie użalac jaką to dupiatą gre kupiłem ... itp...

pozdr.
 

cux

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

VF5 nie bierz, rozczarujesz sie. Wlasciwie fajnie sie gra, ale wypada blado na tle pozostalych bijatyczek, malo dynamiczna jest.
 

Raikoh

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

sjespan napisał:
Devil wcale nie jest krótki (no chyba ze przechodziusz gry po jeden raz i rzucasz w kąt nie odkrywając wszystkich smaków) a nudny tym bardziej nie jest :-D (znaczy zależy dla kogo)
trochę mu brakuje do DMC3 ale jest to niezła pozycja ja polecam
Pare razy przechodze tylko gry wyjatkowo fajne, np takiego CoD'a4 i Ace combat 5 przeszedlem jakies 6 razy :p
Bylo tez pare innych gier.

A devil jest poprostu fajny, a zbyt nudnu zeby przechodzic drugi raz.
No i dodatki ma do dupy :p
 

sjespan

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

co racja to racja dodatki DMC 4 wyglądają biednie przy tych z dmc3 jednak ja już przechode po raz 3-ci by odblokować super wersje Nero i Dantego :-D i w sumie ciągle sprawia mi to przyjemność :-D (ale zalezy kto co woli ) a co do Cod4 to przyznam że naprawde dobra gra więc nie dziwie się ze masz ochotę na przechodzenie por az enty :-D ale polecam sieciowy multi bo on dopiero wymiata kampania przy nim to bieda :p
 

karol191

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Dmc 4,nba sh czy tdu??

sjespan napisał:
co racja to racja dodatki DMC 4 wyglądają biednie przy tych z dmc3 jednak ja już przechode po raz 3-ci by odblokować super wersje Nero i Dantego :-D i w sumie ciągle sprawia mi to przyjemność :-D (ale zalezy kto co woli ) a co do Cod4 to przyznam że naprawde dobra gra więc nie dziwie się ze masz ochotę na przechodzenie por az enty :-D ale polecam sieciowy multi bo on dopiero wymiata kampania przy nim to bieda :p
Zamierzam wlasnie zmienic neta na upc wtedy bede mogl grac multi w coda :).Gralem u kolegi na kompie w coda4 i bylo zajeeeebiscie.
 
Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Do góry Bottom