Dramatycznie, filmowo i podobnie do "dwójki". Reżyser Mafii III zdradza szczegóły rozgrywki

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


Wszyscy jesteśmy ciekawi nowej odsłony gangsterskiej sagi, która niegdyś próbowała rywalizować z serią GTA. Poznaliśmy już parę szczegółów, a teraz nadszedł czas na wywiad z reżyserem tej części Mafii.

Hayden Blackman - reżyser kreatywny ze studia Hangar 13 rozmawiał o nowej grze z Larrym "Majorem Nelsonem" Hrybem w programie Xbox Daily nagrywanym podczas Gamescomu. Deweloper wypytywany był o budowę otwartego świata w Mafii III, która ma być nieco podobna do poprzedniej odsłony serii. Hayden nazwał narrację "słupkami namiotowymi", które podtrzymują całe doświadczenie. Misje fabularne mają mieć miejsce w kluczowych momentach rozgrywki, a pomiędzy nimi będziemy mieli mnóstwo pobocznych rzeczy do wykonania. Możliwości będzie wiele - od walki z członkami konkurencyjnego gangu po budowanie "rodziny" lub branie udziału w wyścigach.

Ataki fizyczne oraz finishery będą różniły się zależnie od broni, jaka w tym momencie trzyma w dłoniach protagonista. Głównym celem wprowadzenia tej mechaniki było uzyskanie większego dramatyzmu w momentach, w których opróżnimy magazynek i będziemy musieli ratować się walką wręcz.

Obejrzyjcie poniższy wywiad i dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o nowej części Mafii.


 

Punisher

Użytkownik
Użytkownik
Finishery były jedną z najgenialniejszych rzeczy w Godfatherze 2. Fajnie jakby z niego to zerżneli. Walka wręcz na pewno nie powinna być taka jak ta drewniana w dwójce
 

Onicniepytaj

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
Walka wręcz powinna być jak w Batmanie :D hehe.
 

Do góry Bottom