Driver: San Francisco ma 60 FPS-ów, ale tylko w trybie singleplayer

QwerTaj

V.I.P
V.I.P
Użytkownik


Multi zostanie natomiast ograniczone do 30 FPS-ów. Czy o połowę mniejsza liczba klatek na sekundę negatywnie odbije się na multiplayerze? Jak wyjaśnia Creative Director projektu, Martin Edmondson, wynika to z przepustowości internetowych łącz i względów wizualnych. Jest to o tyle dziwne, że wcześniej Edmondson długi czas dewelopingu tłumaczył właśnie wysoką ilością klatek na sekundę, której w multi zabraknie. Deweloper w cztery lata dał rade dopieścić tryb fabularny. Może na multi potrzebowałby kolejne cztery lata?

Mam nadzieję, że te 30 FPS-ów będzie chociaż stałe i gra nie zakrztusi się przy większej zadymie.
Podobnie jak redaktor Gamezilli mam nadzieję, że te 30 FPSów będzie stałe, bo jeśli nie - gra straci swój urok. Nie mniej, mam nadzieję, że wątek fabularny wciągnie mnie na tak długi czas, jak pierwsze części gry.


źródło - Gamezilla
 

Hextor

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Przy takiej ilości efektów graficznych i tej rozdzielczości teksturach nie zdziwiłbym się gdyby było inaczej ;) Co nie zmienia faktu że gierka musi być przednia
 

Uped

Użytkownik
Użytkownik
jestem pełen nadziei, że nowy Driver to będzie super gra. A te 30fps na pewno mi nie będą przeszkadzać :D
 

Diabolique

Użytkownik
Użytkownik
a rozdzialka 720? :D

// moze ktos mi przypomniec kiedy premiera?
 

Hextor

V.I.P
V.I.P
Użytkownik

MrDraiger

V.I.P
V.I.P
XBOX MANIAK
Użytkownik
A nie powinno być na odwrót? W singlu to tam mało ważne są fps i framedropy, w multi liczy się płynność, kontrola by dać radę w rywalizacji :|
 

PainPL

Użytkownik
Użytkownik
Moglyby w końcu popracować nad FPS na MP
 

Do góry Bottom