Podobnie jak redaktor Gamezilli mam nadzieję, że te 30 FPSów będzie stałe, bo jeśli nie - gra straci swój urok. Nie mniej, mam nadzieję, że wątek fabularny wciągnie mnie na tak długi czas, jak pierwsze części gry.
Multi zostanie natomiast ograniczone do 30 FPS-ów. Czy o połowę mniejsza liczba klatek na sekundę negatywnie odbije się na multiplayerze? Jak wyjaśnia Creative Director projektu, Martin Edmondson, wynika to z przepustowości internetowych łącz i względów wizualnych. Jest to o tyle dziwne, że wcześniej Edmondson długi czas dewelopingu tłumaczył właśnie wysoką ilością klatek na sekundę, której w multi zabraknie. Deweloper w cztery lata dał rade dopieścić tryb fabularny. Może na multi potrzebowałby kolejne cztery lata?
Mam nadzieję, że te 30 FPS-ów będzie chociaż stałe i gra nie zakrztusi się przy większej zadymie.
źródło - Gamezilla