Dziwna usterka konsoli- pomóżcie !!!

mamba

Użytkownik
Użytkownik
siema!

mam mega problem z moim iksikiem, w temacie nie jestem zielony bo to juz mój trzeci xbox ale pisze tu bo takie zasady forum, zatem...
problem polega na tym że blokuje sie lewa gałka na każdym padzie. Tzn jak dasz np w Crisisie czy innej grze lekko gałke w prawo to włącza sie taki jakby 'autofire' i postac mimo zwolnienia gałki dalej idzie w lewo. Nie dzieje sie to zawsze i nie na kazdej gdze oraz nie zawsze w zacina sie w lewo (czasem prawo na innym padzie) ale na wiekszosci. Wymienilismy w sklepie ten czytnik odpowiedzialny za kontakt padów z konsolą i dalej to samo. Podsylam w załączniku filmik na którym widac ocb. Chyba skończy sie serwidem microsoft, a moze to oprogramowanie? Mój iks to jasper 2010-03-11 arcade.

YouTube - SMOV0017 - filmik pokazujący co sie dzieje
 

Szark

Użytkownik
Użytkownik
Ja też tak mam od nowości na dwóch padach, ale założyłem, że to normalne i się szybko przyzwyczaiłem. W sumie to nie rzutuje w ogóle na grę bo przecież gałką wywija się cały czas w różne strony i rzadko kiedy zostawia bez ruchu, ale rozumiem, że może to denerwować.
 

Qazimodo

Użytkownik
Użytkownik
kolego szukasz dziury w całym i sam kombinujesz
przeciez ewidentnie widac na filmie że palcem specjalnie ustawiasz drżążek lekko w prawo
i tak zostawiasz !!!
ja bym ci uszu natarł :p
możesz małą kropelkę WD40 tam zaaplikowac i zapałką po plastiku rozprowadzić
mozesz tez na gwarancje wysłać skoro ją masz ... jak poprawi ci to samopoczucie :)
 

Altres

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
A może wciśnij gałkę tzn jak się ją pociągnie to ona tak jakby odskakuje, i wtedy lubi się zatrzymywać w miejscu tak jak robisz to na filmiku, naciśnij ją i nie szukaj dziury w całym oraz naucz się Polskiego.
 

mamba

Użytkownik
Użytkownik
ej jestescie niedowiary... "nie szukaj dziury w całym" i jeszcze pocisk "i nucz sie polskiego"... widze ze tutaj naprawde mozna liczyc na czyjas pomoc.