1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

dziwny komunikat

Temat na forum 'Xbox Live' rozpoczęty przez michal91fcb, Styczeń 29, 2016.

  1. michal91fcb

    michal91fcb Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 8, 2009
    Posty:
    28
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Po odpaleniu gry wyskakuje komunikat: "Nie udało nam się uzyskać Twoich ostatnio zapisanych danych. Spróbuj ponownie lub użyj tej gry lub aplikacji offline. Co jest grane?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

    Ja z swojej strony polecam
  3. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    4699
    Polubienia:
    2905
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Uszkodzony zapis z gry?
     
  4. lazi00

    lazi00 Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 24, 2009
    Posty:
    52
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Milanów
    Uruchom ponownie konsolę. Dzisiaj wyskoczyło mi w BO3 to samo i to pomogło. Dodatkowo nie ładowały się kafelki z XBL.
     
  5. michal91fcb

    michal91fcb Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 8, 2009
    Posty:
    28
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Konsole wyłączałem i włączałem już kilka razy. Problem pojawia się za każdym razem w każdej grze. Kafelki też mi się nie ładują.
     
  6. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    4699
    Polubienia:
    2905
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    To zrób reset konsoli tj. włącz konsolę i przytrzymaj logo (power) na konsoli przez 10sek, konsola się wyłączy i ponownie uruchomi. Sprawdź, może akurat coś pomoże. Nic nie stracisz z dysku tj gier zapisów itd. ;)
     
  7. michal91fcb

    michal91fcb Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 8, 2009
    Posty:
    28
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Pomogło! Dziękuję bardzo :)
     
  8. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    4699
    Polubienia:
    2905
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
  9. Mackgregor

    Mackgregor Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 21, 2016
    Posty:
    4
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    Odświeżam mam to samo próbowałem zrobić reset nic nie dało. Peosze o pomoc
     
  10. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    4699
    Polubienia:
    2905
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    No to...ustawienia fabryczne? Ale wszystko od nowa będziesz musiał ustawić. Pobrać bądź zainstalować swoje gry na nowo. Jeśli Ci nie pomaga czyszczenie pamięci podręcznej konsoli.
     
  11. Mackgregor

    Mackgregor Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 21, 2016
    Posty:
    4
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    No właśnie mam na hdd fife16 i boje się że jak zrobię ustawienia fabryczne to juz jej nie odzyskam tego kody na nią już nie mam. Dodam że z ciekawości założyłem drugie konto na konsoli i o dziwo wszystko smiga.
     
  12. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    4699
    Polubienia:
    2905
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Przecież wersja cyfrowa (kod) przypisuje się do konta na którym ją wbiłeś. Jak zrobisz ustawienia fabryczne to będziesz miał tą fifę na liście gier do pobrania. A jak się boisz to sprawdź sobie na stronie xbox.com, zaloguj się i kliknij tu: https://account.xbox.com/pl-PL/MyGames
    Masz tam wszystkie gry jakie są przypisane na stałe do Twojego konta. Ewentualnie wejdź w ustawienia konsoli, bodajże Konto i usuń swoje konto z konsoli. Dodaj te konto ponownie do konsoli i sprawdź czy problem nadal występuje.
     
  13. Mackgregor

    Mackgregor Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 21, 2016
    Posty:
    4
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    Kolego usunięcie i dodanie konta pomogło. Dzięki ci wielkie
     
  14. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    4699
    Polubienia:
    2905
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    <---- KOLEŻANKO! :p
     
    goran lubi to.
  15. Mackgregor

    Mackgregor Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 21, 2016
    Posty:
    4
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    Z tych nerwów nie zauważyłem i z przyzwyczajenia napisałem kolego. tego typu fora są zdominowane przez mężczyzn więc moje zdziwienie w tym momencie sięga zenitu. Jeszcze raz wielkie dzięki KOLEŻANKO.
     
    p_bladek i kuleczka91 lubią to.
  16. maarcin80

    maarcin80 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 27, 2014
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam podbijam temat ponieważ mam ten sam problem wyskakuje komunikat
    Nie udało się nam uzyskać,twoich ostatnio zapisanych danych
    na każdej z gry czy to fifa czy tam inne
     
  17. pati3400

    pati3400 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    17
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    wejherowo
    Miałem to samo, a że w domu mam dwie sieci WiFi, podłączyłem się pod druga i odrazu komunikat zniknął (żadnego resetowania czy usuwania konta)....I zaległe achwivmenty sie wbiły :play:
     
  18. maarcin80

    maarcin80 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 27, 2014
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Pati3400 tak właśnie to jest przyczyna
    dzwoniłem poraz chyba 5 raz do supportu i w końcu doszli że to przez dostawcę internetu,mam vectrę,a więc dzwonie do vectry i mówią wprost ,że faktycznie mają wiele zgłoszeń i naprawa jest zaplanowana na 3 sierpnia czyli jutro
    zobaczymy
     
  19. pati3400

    pati3400 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2009
    Posty:
    17
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    wejherowo
    Ja też jestem w Vectra. .czyli problem u dostawcy internetu
     

Wczytywanie...

Poleć forum