Dziwny Problem z Xbox Live (Xbox 360)

Dominex82

Świeżak
Świeżak
Witam, posiadam Xbox 360 od Stycznia, więc można powiedzieć, że jestem zielony. Problem polega na tym, że od tygodnia nie mogę zalogować się do Xbox Live. Na ekranie wyboru profilu loguje się i loguje przez jakieś 7 minut, tylko po to żeby wyskoczył błąd "8015190B".
Próbowałem od nowa zalogować się do Wi-fi i wszystko w teście połączenia przebiegło sprawnie aż do momentu połączenia się z Xbox Live, wtedy akurat wyskakiwał przepiękny, czerwony napis "niepowodzenie".
Druga sprawa - sprawdzałem dzisiaj "Stan usługi Xbox Live, wszystko było zaznaczone na "Normalny", oprócz zakładki "Gry". Na niej widnieje napis "Ograniczony", a co ciekawe jest przy niej napisana nazwa gry "NBA 2K18" na Xbox One. Dodam, że nie jestem posiadaczem tej gry, ani nawet Xboxa One. Czy może to oznaczać, że ktoś zalogował się na moje konto? Warto dodać, że od zakupu konsoli zmagam się z jednym problemem, po kliknięciu przycisku "Przeglądaj Gry" nie włącza mi się marketplace, tylko wyszukiwarka Bing... Co powoduje ten problem? Czy może każdy tak ma? (Jestem zielony, nie bijcie)

Troche sie rozpisałem. Z góry dzięki.
Jeżeli to ma jakieś znaczenie to posiadam Xbox 360 w wersji E, kupiłem ją jako nową.
 
Ostatnia edycja:

Kszis

Świeżak
Świeżak
U mnie jest dokładnie ten sam problem z moim Xbox 360 E
Dodam jeszcze iż internet jest z sieci Netia (przejęty Dialog) i tu ciekawostka z komórki zrobiłem router i na sieci bezprzewodowej w T-mobile wszystko działa jak należy.

Reset routera Netii nie pomaga był resetowany najpierw na około minutę, następnie na około 15 minut (wcześniej od kilku lat wszystko działało bez zarzutu). Przywrócenie ustawień fabrycznych routera jak i w Xbox-ie (zakładka ustawienia dodatkowe) również nie pomaga. Statystyki sieci są ok, natomiast nie łączy z Xbox live.
Dzwoniłem do call center Netii i powiedzieli, że błąd na pewno jest po stronie Xbox.