Co do silniku z GRID'a to będzie zarąbiste, ale jak zrobią z tego symulację to będzie troche lipa i mało grywalne. Kto chciałby grać tak, że po wjechaniu na trawę masz koniec wyścigu, albo musisz jechać do Pit Stopu, aby zmienić opony. Tzn na pewno znajdą się tacy, ale ja za symulacjami nie przepadam.F1 na x360 robi niby codemasters na silniku grida , oby był bardziej symulacją.
JAXanderPL napisał:Co do silniku z GRID'a to będzie zarąbiste, ale jak zrobią z tego symulację to będzie troche lipa i mało grywalne. Kto chciałby grać tak, że po wjechaniu na trawę masz koniec wyścigu, albo musisz jechać do Pit Stopu, aby zmienić opony. Tzn na pewno znajdą się tacy, ale ja za symulacjami nie przepadam.F1 na x360 robi niby codemasters na silniku grida , oby był bardziej symulacją.
Zapewne będą dwa tryby do wyboru: Arcade i "SIM"Right, I haven't read every post in this thread, but I get the jist and just to stop you all from panicking too much... GRID and DiRT are aimed at an arcade audience and they do that very well. F1 has different requirements and will get a completely different treatment from our in-house team, including full on sim options, physics, rules and regs etc. We will also have arcade requirements catered for as well. How this will be split we do not know yet, but split it will be.
a na czym formułą polega ? na taktyce.. zmiana opon, tankowanie, zmienne warunki atmosferyczne, fizyka itd...XanderPL napisał:Co do silniku z GRID'a to będzie zarąbiste, ale jak zrobią z tego symulację to będzie troche lipa i mało grywalne. Kto chciałby grać tak, że po wjechaniu na trawę masz koniec wyścigu, albo musisz jechać do Pit Stopu, aby zmienić opony. Tzn na pewno znajdą się tacy, ale ja za symulacjami nie przepadam.F1 na x360 robi niby codemasters na silniku grida , oby był bardziej symulacją.
Pierwsze słysze o edycji na wii i psp to bzdura jakaś17.03.2009 13:35
Formula 1Blog GamesWire pisze o niewesołej informacji dla fanów Formuły 1. Otóż w ostatnim numerze UK Official PlayStation Magazine znalazła się notka o tym, że Codemasters przełożyli wydanie gry opartej na licencji F1 na 2010 rok. Co ciekawe, przesunięcie terminu dotyczy wyłącznie wersji na konsole Xbox 360 i PS3 - edycje na PSP i Wii ukażą się zgodnie z planem, czyli pod koniec bieżącego roku. Prawdopodobnie żeby nie wkurzyć mocodawców.
To jest informacja jeszcze z 2009 roku, f1 miało byc wczesniej wydane, premierę na ps3 i xboxa360 przesunięto z 2009 na 2010 rok, wersje na konslole przenośne zostały juz wydanePierwsze słysze o edycji na wii i psp to bzdura jakaś