• Z dniem 8/11/18 została zmieniona zasada pisania postów w dziale Gry Xbox One oraz Gry Xbox 360, w temacie gry można wyrażać swoje opinie na dany tytuł, opisywać swoje problemy z grą, prosić o wskazówki przejścia danego poziomu itp. Link do ogłoszenia

Fight Night Champion - problem

DiamentWG

Użytkownik
Użytkownik
#1
Witam mam taki problem w Fight Night Champion
po wyjściu z wiezienia toczymy walkę z jakimś tam sparing partnerem naszego brata i następna walka to sparing w kaskach i co tam trzeba zrobić żeby zaliczyć ten sparing stoczyłem już kilka walk nokautowałem gościa dawałem mu się nokautować przewalczyłem 3 rundy cale i za każdym razem mam game over i czy powtórzyć, co tam trzeba zrobić??
 

Deep

Użytkownik
Użytkownik
#2
Z tego co pamiętam było tam, że masz położyć typka samymi ciosami w korpus.
Czytaj dokładnie, bo zawsze pisze co masz zrobić.
 

memeczyslaw

Użytkownik
Użytkownik
#5
zeby nie zakładać nowego tematu chcialbym prosić o rady jak pokonać tego murzyna gdize walke zaczynamy w drugiej rundzie i coś pisze w rogu na temat nokautu prawą ręką nie wiem co mam tutaj zrobić niby mam kontuzje a moge bić dwoma rękami, a po za tym jeden cios tego murzyna i juz jestem zamroczony drugi cios i nokaut nie moge dotrwać nawet do 3 rundy ;/ co mam zrobić?
 

sweeterek

Banned
Xbox One
Użytkownik
#6
Kolego troche english musisz wprowadzic w swój LIVE :)
Już Ci pomagam,a więć w tej walce masz kontuzje prawej ręki,aby pokonać mudżina musisz używać tylko i wyłącznie lewej reki,gdy uderzasz prawą wtedy spada ci Healt,a co za tym idzie stajesz się jedno strzałowcem,wystarczy wtedy (kiedy masz mało healt) że murzyn pacnie Cię z liścia i masz KO :)
Tak więc lewą reką tylko i wyłacznie,możesz go oczywiscie raz na jakiś czas szurnąć prawizną,ale nie cały czas.
 

taktobywa

Świeżak
Świeżak
#8
Żeby mieć replaye musicie mieć dysk (nie usb, nie karte pamieci) tylko normalny dysk do konsoli. Sprawdzone info bo jak grałem u ziomeczka który ma dysk replaye były normalnie (ja nie mam i ****) cóż może coś z tym zrobią aaaaaa oczywiście graliśmy na tej samej wersji gry PISJOU
 

Amelia

Użytkownik
Użytkownik
#10
Jestem juz dosyć daleko i stanąłem w walce z Championem (Isaac) pierwsze 2 rundy trzeba nie dać się znokautować (to przetrwałem), następnie trzeba zadać 75 ciosów na korpus to też mi wychodzi ale koleś niszczy mnie nokautami - macie może jakiś sposób żeby przetrwać ??
 

falcon1984

Użytkownik
Użytkownik
#11
Mam tak samo, wale w kolesia ciosy na korpus, nawet nieźle mi to idzie ale zawsze się trafi że koleś sprzeda mi ciosa po którym nie mogę już wstać :p Raz miałem już nawet 65 ciosów ale raz mi przyłożyć i papa :p Oczywiście cały czas stosuje gardę (RT) ale skubaniec sprzedaje czasami K.O. jak zadaje cios na korpus. Macie może sprawdzoną taktykę ? :)
 

Amelia

Użytkownik
Użytkownik
#12
Falcon1984 - mi się już udało go pokonać (nie było łatwo:) na zadanie 75 ciosów w korpus masz aż 3 rundy więc obierz sobie taktykę. Ja zadawałem 3-4 ciosy na korpus i odskok, potem znowu podejście 3-4 ciosy i odskok -mi się udało zadać 75 ciosów w 2 rundy - więc w 3 rundzie unikałem ciosów (głównie chodziłem z gardą dookoła ringu). Mam nadzieję że choć trochę pomogłem.
 

doberman

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
#13
Żeby mieć replaye musicie mieć dysk (nie usb, nie karte pamieci) tylko normalny dysk do konsoli. Sprawdzone info bo jak grałem u ziomeczka który ma dysk replaye były normalnie (ja nie mam i ****) cóż może coś z tym zrobią aaaaaa oczywiście graliśmy na tej samej wersji gry PISJOU
no to lipa bo nie mam dysku, ale mam okazje kupic dysk 20gb ten z tych pierwszych czy wtedy bede miał replay, wiem pytanie banalne ale moze to tylko dzala z nowymi dyskami o wikeszej pojemnosci np 250gb
pozdro
 

neCro

Użytkownik
Użytkownik
#14
no to lipa bo nie mam dysku, ale mam okazje kupic dysk 20gb ten z tych pierwszych czy wtedy bede miał replay, wiem pytanie banalne ale moze to tylko dzala z nowymi dyskami o wikeszej pojemnosci np 250gb
pozdro
ja mam stary dysk 20 GB i normalnie dziala ja powtorki :)
 

bratmateo

Świeżak
Świeżak
#15
Witam jestem tu nowy (nie wiem czy pisze w dobrym dziale z góry sorry) a moj problem polega na tym ze pobieram Fight Night Champion badam abgx360 wszystko ladnie ale jak pat****e do wave 3 i sprawdzam 2 raz to wyskakuja bledy crc co jest grane ?? czy moge nagrywac ??
 

neCro

Użytkownik
Użytkownik
#16
Witam jestem tu nowy (nie wiem czy pisze w dobrym dziale z góry sorry) a moj problem polega na tym ze pobieram Fight Night Champion badam abgx360 wszystko ladnie ale jak pat****e do wave 3 i sprawdzam 2 raz to wyskakuja bledy crc co jest grane ?? czy moge nagrywac ??
Najpierw sie sprawdza abgx'em a potem pat****e. Jesli juz spaczowales to nigdy nie sprawdzaj agbxem ponownie bo spieprzy obraz..
W tej sytuacji najlepszym wyjsciem bedzie jak sciagniesz jeszcze raz obraz, lub jesli jeszcze nie usunales partow gry to rozpakuj na nowo i zrob jak mowie w 1 wersie mojej odpowiedzi :)
 

bratmateo

Świeżak
Świeżak
#17
Najpierw sie sprawdza abgx'em a potem pat****e. Jesli juz spaczowales to nigdy nie sprawdzaj agbxem ponownie bo spieprzy obraz..
W tej sytuacji najlepszym wyjsciem bedzie jak sciagniesz jeszcze raz obraz, lub jesli jeszcze nie usunales partow gry to rozpakuj na nowo i zrob jak mowie w 1 wersie mojej odpowiedzi :)
dzieki wielkie :)
 

matik177

Użytkownik
Użytkownik
#19
Może to głupie pytanie ale nie znam się i nie wiem co zrobić żeby mieć wszystkich zawodników dostępnych w trybie fight now. np: Kliczko, Haye itd. Jak ich odblokować?
 

neCro

Użytkownik
Użytkownik
#20
Może to głupie pytanie ale nie znam się i nie wiem co zrobić żeby mieć wszystkich zawodników dostępnych w trybie fight now. np: Kliczko, Haye itd. Jak ich odblokować?
W Fight Night Champion, obydwaj bracia Kliczko, w tym Haye jest przeciez dostepny odrazu, od nowosci - nie trzeba niczego odblokowywac?
Nie rozumiem jak mozesz miec ich zablokowanych?
 

Do góry