• Z dniem 8/11/18 została zmieniona zasada pisania postów w dziale Gry Xbox One oraz Gry Xbox 360, w temacie gry można wyrażać swoje opinie na dany tytuł, opisywać swoje problemy z grą, prosić o wskazówki przejścia danego poziomu itp. Link do ogłoszenia

Gameplayowe materiały z Shift 2: Unleashed

Status
Zamknięty.

Hextor

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
#1
EA dość skąpo publikuje materiały prezentujące rozgrywkę w Shift 2: Unleashed, ale tym razem nie ma co narzekać – w rozwinięciu czeka na was kilka minut gameplayu.

Poniższe fragmenty prezentują przejazdy Audi R8 oraz Pagani Zonda – zarówno z kamery umieszczonej za samochodem, jak i tej, która jest znakiem rozpoznawczym Shift 2 – z kasku kierowcy. Cieszą detale – na ekranie „osadzają” się drobinki wypadające spod kół samochodu, a HUD z kamery zewnętrznej to żywcem wyjęte wskaźniki z wnętrza samochodu. Dobrze wypada także wrażenie prędkości, które daje się we znaki – pędząc ponad 200 kilometrów na godzinę aż czuć wiatr we włosach. Jeśli jednak zapomnimy się i w zakręt zaczniemy wchodzić zbyt szybko, sprawnie poinformują nas o tym strzałki, które zajarzą się na czerwono. Mam nadzieję, że bez problemu da się je wyłączyć – prawdziwy kozacy nie potrzebują jakichś tam strzałek. A co!





Shift 2: Unleashed ma trafić do sklepów 31 marca.

Link ukryty dla gości, zaloguj się lub zarejestruj na forum.


Mast hef :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Tieu

Użytkownik
Użytkownik
#4
Samochody jeżdżą chyba po lodzie, bo tak się ślizgają ;>!
 

mjetek

Użytkownik
Użytkownik
#5
To zalezy kto czego oczekuje. Jak dla mnie - kokpit z forzy 3 wystarcza w zupelnosci. W trakcie jazdy i tak nie patrzysz na konsole, czy na wyswietlacz lcd np w nissanie gt-r tylko patrzysz na droge i jedziesz ;] Mi zalezy na chociaz w miare realistycznym porwadzeniu, a w Shifcie bedzie tak, ze poczatkowe, slabe fury beda jezdzily w miare normalnie, a lambo, pagani itp beda driftowac przy 250km/h. Ja shifta na bank nie kupie, po co marnowac ~200zł skoro za kilka miechow wyjdzie forza 4 i pozamiata konkurencje ;D
 

arkadiusz_89

Użytkownik
Użytkownik
#6
szykuje się przeciętny arcade, samochody dalej się ślizgają a widok z kokpitu byłby dobry gdyby nie blur... oni chcą konkurować z FM3 i GT5 lol
 
#9
A wycieraczek dalej nie ma buahahaha
 

QwerTaj

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
#13
W Shifcie jest to, czego nie ma w Forzy i GT. Jest poczucie prędkości, jest dopracowany kokpit (a nie plastikowy jak w F3 i GT5) są ładne dźwięki, spoilery, itp. się otwierają, są 'ognie z rury', tego nie ma w Forzy. W F3 jadąc ponad 400 km/h nie czułem tej prędkości, brakowało tam tego rozmycia. Brak automatycznego otwierania się spoilerów też bolał, a o 'ogniach z rury' nawet nie ma co mówić. Szkoda, że w Shifcie 2 ma trochę... dziwny styl jazdy. S2 to symulator kierowcy, a nie jazdy, co jak dla mnie jest dużym plusem, bo tego jeszcze chyba nie było. Pseudo symulatorów mamy pełno, Forza, Gran Turismo, PGR, Race Driver, DiRT, F1, itd. Żadna z tych gier nie jest dynamiczna, każda się szybko nudzi, Shift nie.

Jak ktoś wyżej wspominał, na początku będzie łatwo i fajnie, ale przy szybszych samochodach będzie się ciężej jeździło, ale to kwestia wprawy. Czekam z niecierpliwością ;)
 

Hextor

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
#14
W Shifcie jest to, czego nie ma w Forzy i GT. Jest poczucie prędkości, jest dopracowany kokpit (a nie plastikowy jak w F3 i GT5) są ładne dźwięki, spoilery, itp. się otwierają, są 'ognie z rury', tego nie ma w Forzy. W F3 jadąc ponad 400 km/h nie czułem tej prędkości, brakowało tam tego rozmycia. Brak automatycznego otwierania się spoilerów też bolał, a o 'ogniach z rury' nawet nie ma co mówić. Szkoda, że w Shifcie 2 ma trochę... dziwny styl jazdy. S2 to symulator kierowcy, a nie jazdy, co jak dla mnie jest dużym plusem, bo tego jeszcze chyba nie było. Pseudo symulatorów mamy pełno, Forza, Gran Turismo, PGR, Race Driver, DiRT, F1, itd. Żadna z tych gier nie jest dynamiczna, każda się szybko nudzi, Shift nie.
Dokładnie dlatego Shift 2 jest wg. mnie nawet może lepszy niż Forza 3 ;)
 

SaintDominic

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
#16
nie rozumiem jak mozna popelniac ten sam blad... te samochody gdy patrze jak tyl sie slizga i na zakretach ciagnie je jakas magiczna sila nie wiadomo skad to mnie szlag trafia! somochod stoi w miejscu i giba sie na boki i gore... tylko tlo sie porusza. a gierka ma potencjal
 

Tieu

Użytkownik
Użytkownik
#17
W Shifcie jest to, czego nie ma w Forzy i GT. Jest poczucie prędkości
Przejedź się w realu 400km/h jako kierowca i porównaj to z FM3/GT5.

jest dopracowany kokpit (a nie plastikowy jak w F3 i GT5)
GT5 gniecie te kokpity

są ładne dźwięki, spoilery, itp.
FM3/GT5 ma lepsze dźwięki, ba FM3 nawet ma progi ;>

są 'ognie z rury', tego nie ma w Forzy.
Przy zrzucaniu biegu, nie powinno tego być =p

W F3 jadąc ponad 400 km/h nie czułem tej prędkości, brakowało tam tego rozmycia.
Jak już wspomniałem, w realu też tego nie ma.

Brak automatycznego otwierania się spoilerów też bolał, a o 'ogniach z rury' nawet nie ma co mówić.
Nie widziałem jak się spoilery otwierały...

Szkoda, że w Shifcie 2 ma trochę... dziwny styl jazdy.
Trochę? ke ke ke

S2 to symulator kierowcy, a nie jazdy, co jak dla mnie jest dużym plusem, bo tego jeszcze chyba nie było.
Może symulatorem kasku kierowcy?

Pseudo symulatorów mamy pełno, Forza, Gran Turismo, PGR, Race Driver, DiRT, F1, itd.
PGR, GRiD i DiRT he he he... widzę, jakie masz pojęcie ;).

Żadna z tych gier nie jest dynamiczna, każda się szybko nudzi, Shift nie.
Co kto lubi, wolę grzebać w samochodzie w FM3 niż ścigać się w Shifcie...


Ktoś tam powiedział, że i tak nie patrzy się na zegary podczas jazdy. Tak zwłaszcza w realu ^.^
 
Status
Zamknięty.

Do góry