Ghost Games utrzyma otwartą strukturę świata w kolejnych NFS-ach

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Twórcy tegorocznego Need for Speed: Rivals więcej niż o tej grze lubią mówić o przyszłości. Tym razem zdradzili swoje plany utrzymania konwencji otwartego świata w następnych grach z tej serii. Według nich to właśnie jest esencją zabawy w stylu "wyścigi i pościgi".



Przez ostatnie lata różni producenci testowali odmienne formy zabawy w grach z serii Need for Speed. Mieliśmy symulacyjne eksperymenty w stylu ProStreet czy Shift, a także podzielonego na odcinki The Run. Panowie z Ghost Games nie zamierzają jednak przesadnie eksperymentować. Otwarty świat jest dla nich jednym z najważniejszych aspektów zabawy.
- Byłbym zdziwiony, gdyby Need for Speed od Ghost w przyszłych latach powrócił do formy zamkniętych torów. Ta gra zawsze mówiła o wyścigach ekskluzywnych aut i pościgach z policją, a te rzeczy niezbyt sprawdzają się na ograniczonych trasach
- tłumaczy Craig Sullivan, aktualnie pracujący na stanowisku creative director w Ghost Games.

- Shift oraz Shift 2: Unleashed były grami wyścigowymi sprzedawanymi pod marką Need for Speed i były to świetne produkcje, ale w tym gatunku ukazują się już inne gry. Kupię Gran Turismo i Forza kiedy się ukażą, ale nie musimy robić tego samego. Tworzymy w gatunku z otwartym światem i to nam się podoba. (...) Chcę być zaangażowany w rozwój tej marki i przywrócić ją tam, gdzie moim zdaniem powinna być, czyli na pierwszym miejscu wyścigowych gier akcji, w którą wszyscy grają
- dodaje Sullivan.

Need for Speed: Rivals ukaże się na PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One w listopadzie.​

 

neo937

Użytkownik
Użytkownik
Ta gra zawsze mówiła o wyścigach ekskluzywnych aut i pościgach z policją (...)
I widać jaki jest poziom wiedzy o serii NFS tego gościa... A Undegroundy? A Porsche? Fakt faktem, w Porsche nie było otwartego świata pseudo-radiowozy się pojawiały w trybie Factory Driver, ale nie przypominam sobie żeby kogokolwiek ścigali...

Przepis na sukces dla Ghost Games? Zrobić Need For Speeda w nocnych klimatach, na nowym silniku (tj. Frostbite 2.5), trzymać się otwartego świata, wywalić policję i te zbędne kolczatki i inne bajery, a dać możliwości tuningu jak w Most Wanted 2005 i nielegalne wyścigi single, które by się zacierały z multi jak to było w poprzednich zapowiedziach Rivals. Efekt chyba byłby oczywisty. Masa fanów, kupa sprzedanych egzemplarzy i dużo ludzi na multi.
 

ROBI772

RGH
Użytkownik
To już się staję nudne co roku wypuszczają bubla, w którego sie nawet nie chce grać.. MW2 to porażka na calej lini, nawet żałuje że ściągnąłem ;x

Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 4
 

seba1415

Użytkownik
Użytkownik
I widać jaki jest poziom wiedzy o serii NFS tego gościa... A Undegroundy? A Porsche? Fakt faktem, w Porsche nie było otwartego świata pseudo-radiowozy się pojawiały w trybie Factory Driver, ale nie przypominam sobie żeby kogokolwiek ścigali...

Przepis na sukces dla Ghost Games? Zrobić Need For Speeda w nocnych klimatach, na nowym silniku (tj. Frostbite 2.5), trzymać się otwartego świata, wywalić policję i te zbędne kolczatki i inne bajery, a dać możliwości tuningu jak w Most Wanted 2005 i nielegalne wyścigi single, które by się zacierały z multi jak to było w poprzednich zapowiedziach Rivals. Efekt chyba byłby oczywisty. Masa fanów, kupa sprzedanych egzemplarzy i dużo ludzi na multi.
Tuning? A co oni mogą dodać w tuningu, stary ocknij się! Nikt już nie robi pługów z przodu auta, jakichś wiejskich pakietów itp. Co mogli dodać w tuningu to tylko to co oferowali oficjalni tunerzy jakichś tam marek. Ewentualnie maska, jakichś wydech, spoiler. Bez szału konkretnie. Tuning z undergrounda już by nie przeszedł, mógł by być jedynie fajnym dodatkiem. Choć przyznaję że chętnie zagrałbym w NFS'a w klimatach undergrounda ale z tuningu wizualnego korzystałbym ledwo co.
 

Kapitan Bakłażan

Użytkownik
Użytkownik
Prostreet był niezłą gierką jak dla mnie i nawet wyścigi po zamkniętych obszarach były tam super dopracowane. Jednak fakt, jest dużo lepszych gier na zamkniętych trasach niż NFSy. Otwarty świat pasuje do NFSów mimo, iż Road Challenge czy Hot Pursuit 2 były w "zamknięciu" to wywoływały nie małą frajdę i chętnie do nich powracam. Jak na moje oko to ci z Ghosta próbują zrobić coś na miarę pierwszego Most Wanted czy Undergroundów tyle, że z taką różnicą, że mogliby ale nie chcą najwyraźniej:/
 

zOnk31

V.I.P
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
Game Master
PSforum.pl
Świeżak
to już w GTA V jest lepszy tuning niż w ostatnich nfs'ach
przepis na sukces ?
odświeżyć undergrounda2.
dla mnie nic więcej nie potrzeba
 

neo937

Użytkownik
Użytkownik
seba1415 nie wiem czy doczytałeś mój post do końca, ale wspomniałem w nim, żeby dać tuning z MW z 2005, gidze można było założyć tylko body kity i felgi. Body kity, jak ty to nazywasz pługiem nie są, wystarczy spojrzeć na wyścigi touring, ew. niemieckie DTM.
 

Do góry Bottom