• Z dniem 8/11/18 została zmieniona zasada pisania postów w dziale Gry Xbox One oraz Gry Xbox 360, w temacie gry można wyrażać swoje opinie na dany tytuł, opisywać swoje problemy z grą, prosić o wskazówki przejścia danego poziomu itp. Link do ogłoszenia

Gry z x360 na PC czy to możliwe?

Status
Zamknięty.

kwiata

Świeżak
Świeżak
#1
Witam mam problem a dokładnie pytanie czy mozna grać w gry z x boxa 360 na pc :-\??
patrzałem na innych forach i pisali ze będzie sie muliło mam dobrego kompa więc problemu nie powinno być
intel core 2 duo 2,2 Ghz 2 Gb ram GeForce 8600GT 256mb ;D
szczerze wolałbym grać w GTA4 na kom[ie niz na X360 :-\
PROSZĘ O ODPOWIEDZ!!!
Z góry dzięki ;D :)
 

Mariusz512

Użytkownik
Użytkownik
#3
Odp: GRY Z XBOX 360 NA PC CZY TO MOŻLIWE???

Lepiej jakbyś kupił słabszego kompa i kupił x360 za tą kase. Nie widze sensu kupowania dobrego kompa do grania , lepiej kupić konsole.
 

spike200

Memento Mori
V.I.P
Użytkownik
#4
Odp: GRY Z XBOX 360 NA PC CZY TO MOŻLIWE???

Na razie nie ma żadnych sposobów na granie w gry z xboxa 360 na pc.

PS.Twój komputer nie radzi sobie z większością nowych gier na pc (8600? i to jeszcze 256mb? daj spokój...). więc zastanów się jakbyś miał uruchomić gry z xboxa 360...
 

misiek8

Użytkownik
Użytkownik
#5
Odp: Gry z x360 na PC czy to możliwe?

kwiata napisał:
intel core 2 duo 2,2 Ghz 2 Gb ram GeForce 8600GT 256mb ;D
Na takim PC bedziesz mial problem z emulowaniem PS2(wiem z autopsji),o X360 nie ma nawet mowy:)
 

DateX

Użytkownik
Użytkownik
#6
Odp: Gry z x360 na PC czy to możliwe?

a vtak wogóle to ktoś tylko z PC nieposiadający X360 to jakiego grzyba się tu zarejestrował??
A tak jak pisali przedmówcy, po pierwsze nieuruchomisz tego za chiny bo, pierwsze primo nie posiadasz emulatora, po drugie primo takiego emulatora nie ma, po trzecie primo nawet gdyby powstał, to it ak byłby shit, ponieważ emulatory tworzą fani, po czwarte primo komputer jest o wiele za słaby, no a po piąte primo nie porównuj kompa do X360. Prawda jest taka że xbox ma tylko 512 mb ram a wszystkie gry śmigają, ja mam 2GB ramów na kompie a Assassins Creed się tnie. A wiesz dlaczego ponieważ X360 ma zamknietą strukturę, a komp potrzebuje wykorzystania procesora, ramów dysku do systemu. DLatego x 360 jest lepszy od komputera
koniec kropka
 

kwiata

Świeżak
Świeżak
#7
Odp: Gry z x360 na PC czy to możliwe?

no cóż mój komp miał swoją świetność rok temu :'(. szkoda ze nie da sie grać w gry z X360 na PC... moze jedanak ktoś słyszał ze tak sie da...
 

spike200

Memento Mori
V.I.P
Użytkownik
#9
Odp: Gry z x360 na PC czy to możliwe?

Dobra zamykam.
Co do emulatora, na pewno musiałbyś mieć na prawdę kosmiczną maszynę jeśli do emulowania ps2 trzeba miec c2d, 64 bitowy system i 8800.

Jeśli chodzi o pc vs xbox360 to xbox już upadł graficznie i wydajnościowo. Ale jest pewna różnica a dokładnie za pc takiego jak xbox360 płacisz 3000 a za xbox'a 800zł (zresztą gdzieś tutaj na forum była taka dyskusja.)
 
Status
Zamknięty.

Do góry