Gry

S1udak

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Witam.
Kupiłem XSX po tylu latach z Playstation i chcę zrealizować podobny projekt w jakim uczestniczyłem na PS3 i później PS4.Na razie post kieruję do starych użytkowników ,nie dopiero zalogowanych. W moim profilu z PS można zobaczyć ilość i jakość gier ogranych przez cała generacje Playstation i gram dużo więc tak samo chciałbym żeby zostało na XSX a zależy mi na graniu w nowości, game passa mam ogrywam zaległości, poprzednią generacja praktycznie cała ograna na PS i oczywiście jak najtaniej i tego ten projekt dotyczy. Więc jakby ktoś był wstępnie zainteresowany to zapraszam na PW lub na X na chacie będzie się łatwiej dogadać gamertag S1udak psn Siudak.
Wiem że tu też jestem początkujący na tym forum ale można również sprawdzić mój profil na forum ps3froum. Cały projekt to oczywiście konta z grami. Wszystko normalnie legalne zakupy.

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Napisz czego ma to dokładnie dotyczyć? Co chcesz się wymieniać kontami, źródło kont itp... żeby to można było gdzieś umiejscowić a nie w offtopie... Nie nie piszesz połowicznie bezosobowo od razu wiadomo po takim pisaniu że jest coś nie tak... opisz to dokładniej.

S1udak

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak