Witam,
Na popularnym serwisie aukcyjnym kupiłem konsole Xbox One S. Po zarejestrowaniu na stronie Microsoft jest napisane że gwarancja wygasła 01.2019. Posiadam również paragon na zakup tej konsoli 02.2019 wiec jeżeli dobrze rozumiem powinienem mieć 2 lata gwarancji od tego momentu, a niestety tak nie jest. Mam podejrzenie, że sprzedający na allegro sprzedał mi taką samą konsolę ( bo posiadał 2 takie same) tylko mi sprzedał tą starszą a sobie zostawił tą nową kupioną 02.2019. Dzwoniłem do sklepu gdzie konsola została zakupiona i powiedzieli mi że kody kreskowe się zgadzają, ale podejrzewam że na tej samej konsoli są one takie same. Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy gwarancja mi przysługuje czy nie? Chcę uniknąć sytuacji gdy oddam konsole do sklepu na gwarancje a jak oni ją odeślą do Microsoft to okaże się że ta konsola gwarancji już nie ma.
Bardzo dziękuje za pomoc. Mam nadzieję że opisałem wszystko jasno
Pozdrawiam
ElSzafrani
Na popularnym serwisie aukcyjnym kupiłem konsole Xbox One S. Po zarejestrowaniu na stronie Microsoft jest napisane że gwarancja wygasła 01.2019. Posiadam również paragon na zakup tej konsoli 02.2019 wiec jeżeli dobrze rozumiem powinienem mieć 2 lata gwarancji od tego momentu, a niestety tak nie jest. Mam podejrzenie, że sprzedający na allegro sprzedał mi taką samą konsolę ( bo posiadał 2 takie same) tylko mi sprzedał tą starszą a sobie zostawił tą nową kupioną 02.2019. Dzwoniłem do sklepu gdzie konsola została zakupiona i powiedzieli mi że kody kreskowe się zgadzają, ale podejrzewam że na tej samej konsoli są one takie same. Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy gwarancja mi przysługuje czy nie? Chcę uniknąć sytuacji gdy oddam konsole do sklepu na gwarancje a jak oni ją odeślą do Microsoft to okaże się że ta konsola gwarancji już nie ma.
Bardzo dziękuje za pomoc. Mam nadzieję że opisałem wszystko jasno
Pozdrawiam
ElSzafrani