Gwarancja na Pada i Chatpada

small551

Banned
Użytkownik
Świeżak
Witam dziś mam do Was prośbę w następującym problemie. Podczas wkładania chat pada do pada wyłamało mi się wejście w kontrolerze. Prawdopodobnie wejście do chat pada się wygięło i przez to podczas wkładania wyłamałem wejście. (Tak wiem zrobiłem to na chama). Kontroler jest na gwarancji. Jednak na infolinii micro złodziei dziewczynka młodsza ode mnie powiedziała, że tego gwarancja nie obejmuje i jak wyślę pada to zapłacę za jego naprawę lub za rynkowo nowego pada. A chat pada mogę wyrzucić(tu cytat z infolinii). Fakturę odeślą mi z naprawionym lub wymienionym padem. Po czym laska bez uprzedzenia się rozłączyła.

Moje pytanie czy ktoś miał podobną sytuację z wyłamanym wejściem do akcesoriów? Czy opłaca się wysłać pada i chat pada na gwarancje?(do chat pada nie mam pudełka i dowodu zakupu). Co radzicie zrobić w tej sytuacji?
Ile może kosztować drobny serwis w przypadku obu urządzeń: Pad, Chat pad. Prawdopodobnie trzeba wymienić wejścia w jednym przypadku żeńskie w drugim męskie? Czy się opłaca?

PS> Chat pad jest padnięty bo po delikatnym podłączeniu do innego pada nie reaguje.
 

Rob1N_PL

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Ja bym przyświrował że nie działa i wysłał na gwarancję bez zagłębiania się w szczegóły. Najwyżej odeślą. Wydaje mi się że odpłatnie bez twojej zgody nie naprawią.
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Ja to bym napisała na chat z MS, zamiast dzwonić na infolinię. Na tym chacie pisemnym robią bardziej normalni ludzie niż na infoliniach. Zresztą nic nie stracisz na tym. Napisz co i jak i pewnie Ci pada przyjmą. Chatpada raczej nie, bo oni potrzebują dowód zakupu, a jak go nie masz to nie masz gwarancji (bo chyba chatpady nie mają swoich S/N jak mniemam?). Ogólnie na pada jest 2 lata gwarancji i jest ta gwarancja liczona wg gwarancji Twojej konsoli. Musisz ją mieć zarejestrowaną na swoim koncie MS.
 

small551

Banned
Użytkownik
Świeżak
Ja to bym napisała na chat z MS, zamiast dzwonić na infolinię. Na tym chacie pisemnym robią bardziej normalni ludzie niż na infoliniach. Zresztą nic nie stracisz na tym. Napisz co i jak i pewnie Ci pada przyjmą. Chatpada raczej nie, bo oni potrzebują dowód zakupu, a jak go nie masz to nie masz gwarancji (bo chyba chatpady nie mają swoich S/N jak mniemam?). Ogólnie na pada jest 2 lata gwarancji i jest ta gwarancja liczona wg gwarancji Twojej konsoli. Musisz ją mieć zarejestrowaną na swoim koncie MS.
Popisałem sobie z suportem moją łamaną angielszczyzną i oto efekt. Jutro przyjeżdża kurier i odbiera oba urządzenia i serwis wymieni je bezpłatnie w ramach gwarancji(chatpad też ma SN). Tylko wszystko będzie szło oddzielnymi przesyłkami a ja za cholerę nie wiem który list przewozowy do której przesyłki. :) Wyślę chyba losowo - zorientują się :)
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Popisałem sobie z suportem moją łamaną angielszczyzną i oto efekt. Jutro przyjeżdża kurier i odbiera oba urządzenia i serwis wymieni je bezpłatnie w ramach gwarancji(chatpad też ma SN). Tylko wszystko będzie szło oddzielnymi przesyłkami a ja za cholerę nie wiem który list przewozowy do której przesyłki. :) Wyślę chyba losowo - zorientują się :)
Jak się nie mylę to na tych etykietach pisze na dole co w jakiej przesyłce jest. Nie mam już etykiety na mailu, żeby Ci to potwierdzić. Ale znam sposób jak powinieneś się tego doszukać na www. Wchodzisz w ten link: https://myservice.xbox.com/. Następnie logujesz się do swojego konta i na dole po prawej stronie masz nr zlecenia serwisowego, jak klikniesz na numer to masz informację co w zleceniu jest naprawiane. A numer zlecenia chyba jest na etykiecie do UPS. Pokombinuj, może akurat :)

PS: Ja dzwoniąc na Polską infolinię zostałam zbyta, więc mam ich w głębokim poważaniu z taką ich pomocą. Wolę już z translatorem pisać do supportu i się dogadać (mimo, że jak oni mnie czytają to pewnie załamują ręce..:D) i mieć wszystko załatwione czego oczekuję niż dzwonić na ten nasz polski support, który jest do dupy :D
 

small551

Banned
Użytkownik
Świeżak
Nie ma opcji dojść co jest co. Wnioskowałem się kolejnością przychodzenia emaili z suportu i listów z UPSa
 

small551

Banned
Użytkownik
Świeżak
Kurier był i zabrał. Skądinąd bardzo miły. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Koleś na chacie zapewniał, że naprawiać nie będą tylko wyślą nowy sprzęt. Swoją drogą może i MS ma gówniane akcesoria do konsoli ale to, że wszystkie są objęte taką samą gwarancją jak konsola to już mi się podoba :)
 

small551

Banned
Użytkownik
Świeżak
No i moje akcesoria doszły już do serwisu i co dalej...? Mam czekać na wiadomość co dalej czy raczej na kuriera ze sprzętem? Może ktoś podpowiedzieć jak wygląda dalsza procedura?
 

zoltypl

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Poczta polska Ci dostarczy w przyszlym tygodniu .
Poniedzialek ,wtorek.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
No i moje akcesoria doszły już do serwisu i co dalej...? Mam czekać na wiadomość co dalej czy raczej na kuriera ze sprzętem? Może ktoś podpowiedzieć jak wygląda dalsza procedura?
Dalsza procedura wygląda tak, że dostaniesz wiadomość na skrzynkę @, że wysłano do Ciebie urządzenie zastępcze. W rzeczywistości wyślą Ci nowego, sprawnego pada i do tygodnia czasu dostaniesz go pocztą polską do domu :p
 

small551

Banned
Użytkownik
Świeżak
A drugie urządzenie w sensie chatpad?
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
A drugie urządzenie w sensie chatpad?
Nie wiem, nigdy tego nie miałam. Pewnie będzie tak samo, bo z innych urządzeń też się dostaje @, że wysłali produkt zastępczy ;)
 

small551

Banned
Użytkownik
Świeżak
No to oba urządzenia do mnie frunął: "Uprzejmie informujemy, że product zastępczy opuścił nasze centrum serwisowe. Proszę wziąć pod uwagę, iż czas dostarczenia przesyłki może zająć do 28 dni. Gdyby nie otrzymali Państwo produktu w wyżej wymienionym czasie, bardzo prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta." Niestety nie mam żadnego numeru przesyłki itp. To normalne? Po prostu cierpliwie czekać?
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
No to oba urządzenia do mnie frunął: "Uprzejmie informujemy, że product zastępczy opuścił nasze centrum serwisowe. Proszę wziąć pod uwagę, iż czas dostarczenia przesyłki może zająć do 28 dni. Gdyby nie otrzymali Państwo produktu w wyżej wymienionym czasie, bardzo prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta." Niestety nie mam żadnego numeru przesyłki itp. To normalne? Po prostu cierpliwie czekać?
Tak to normalne, czesto paczka rzucona pd drzwi bo nie miesci się w skrzynce ;)

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

small551

Banned
Użytkownik
Świeżak
Oba akcesoria doszły dzisiaj, nowe produkty. Jednak miałeś rację akir. Koleś zostawił na parapecie domu...żenada.
 

kickass999

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Oba akcesoria doszły dzisiaj, nowe produkty. Jednak miałeś rację akir. Koleś zostawił na parapecie domu...żenada.
a ja mam pytanie, czy po podpięciu chatpada do pada jest jeszcze miejsce jack na sluchawki ?
 

small551

Banned
Użytkownik
Świeżak
a ja mam pytanie, czy po podpięciu chatpada do pada jest jeszcze miejsce jack na sluchawki ?
W chatpadzie jest wejście Jacka 3,5 mm
 

Do góry Bottom