Witam,
Wczoraj pisałem, może niektórzy czytali temat odnośnie problemów z uzywanym Xboxem, którego kupiłem w Anglii. Przeczytałem pare tematów odnośnie gwarancji i postanbowiłem zarejestrować xboxa. Okazało się że nie był jeszcze rejestrowany i wyświetliło mi, że gwarancja jest do 16 lutego 2010 roku. Jako że ma problemy z odczytem płytek do chciałbym wysłać go na gwarancję.
Czy potrzebny jest dowód zakupu ?
W jaki sposób zgłosić naprawę, jak kliknąłem na stronce żadanie naprawy to wyskoczyło że mam jakieś dane edytować bo sie coś nie zgadza. o Co chodzi?
A taki komunikat mi wyskakuje, pod spodem są moje dane adresowe
Wczoraj pisałem, może niektórzy czytali temat odnośnie problemów z uzywanym Xboxem, którego kupiłem w Anglii. Przeczytałem pare tematów odnośnie gwarancji i postanbowiłem zarejestrować xboxa. Okazało się że nie był jeszcze rejestrowany i wyświetliło mi, że gwarancja jest do 16 lutego 2010 roku. Jako że ma problemy z odczytem płytek do chciałbym wysłać go na gwarancję.
Czy potrzebny jest dowód zakupu ?
W jaki sposób zgłosić naprawę, jak kliknąłem na stronce żadanie naprawy to wyskoczyło że mam jakieś dane edytować bo sie coś nie zgadza. o Co chodzi?
A taki komunikat mi wyskakuje, pod spodem są moje dane adresowe
Wprowadzone informacje o kliencie są niezgodne z istniejącym adresem. Aby kontynuować żądanie, przejrzyj dane i wykonaj jedną następujących czynności:
Edytuj informacje o kliencie , aby zmienić pierwotnie wprowadzone dane
Skontaktuj się telefonicznie z pomocą techniczną , aby porozmawiać z pracownikiem działu pomocy technicznej i zakończyć realizację zlecenia.