Inne płyty niż Verbatim a gry XGD3 pod LT 3.0

pingwin137

Banned
Witam mam pytanie odnośnie płyt. Płyty Verbatim w moim okręgu kosztują 6zł lecz jest możliwość zakupienia trochę tańszych typu Maxwell, Platinum itd. Czy jest to opłacalne? Jak będzie z grami typu XGD3 i ogólnie innymi grami? Moja przeróbka to LT 3.0. Czy może kupić jedną Maxwellke czy coś tego typu i spróbować na moim Iksie? Napęd LiteOn ale numeru modelu nie znam. Konsola z lipca 2009 roku, JASPER z amperażem lini 12.1A oraz HDMI. Proszę o jakąś konkretną odpowiedź :)
 
T

Turin

Guest
@pingwin137 jest jeszcze allegro.
 

Tofu212

Banned
maxelle są oki według mnie nie ma problemu z nimi ,a płyty to kwestia nagrywarki tym gorsza nagrywarka tym lepsze płyty musisz kupować
 

pingwin137

Banned
Po pierwsze nie jestem dzieckiem gdyż mam 18 lat. Chciałem tu dostać odpowiedź czy będą działać czy nie, a nie że "okradając sporo zyskam", "jest allegro". Takie wypowiedzi mnie nie interesowały. @L4mia jestem informatykiem i szczerze ci powiem że płyta nie nieszczy laseru. No bo niby jak? Chyba że ci strze w laser, albo w niego rzucasz tą płytą to tak :D. Oczekiwałem takiej odpowiedzi jak dał mi @Tofu212. Krótka i na temat. Używa OMEG i gry działają bez problemu. Jutro kupię sobie jedną MAXWELLKE i spróbuje. Jak narazie nagrałem na VERBATIMCE FIFE 12 i nie ma problemu więc co mi szkodzi spróbować? A kasę zaoszczędzoną na 10 płytach MAXWELL zawsze mogę odłożyć i zbierać np. na drugiego pada czy coś innego.
 

WSZtm

Banned
Użytkownik
Jak masz IHAS'a to możesz wypalać gry w 100 % poprawnie i w całości na wielu nośnikach, przez wgranie modyfikowanego flasha pod odpowiednie MediaID danej płyty.
Wtedy możesz zapomnieć o Verbatimach.
Teraz w górę poszła sprzedaż płyt Omega oraz Maxell.
Gdyż można na nich bezproblemowo nagrać grę w 100 % na nagrywarce LiteON IHAS.
I niczym się nie różni jakość nagrania od danych nagranych na płycie Verbatim.
A jak nie różni się to po co przepłacać ?...
 

pingwin137

Banned