• Z dniem 8/11/18 została zmieniona zasada pisania postów w dziale Gry Xbox One oraz Gry Xbox 360, w temacie gry można wyrażać swoje opinie na dany tytuł, opisywać swoje problemy z grą, prosić o wskazówki przejścia danego poziomu itp. Link do ogłoszenia

Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Pil

Świeżak
Świeżak
#1
Jak w temacie, pytam bo jestem świeżym użytkownikiem i jestem zaszokowany hałasem wydobywającym się z konsoli. Miałem Dreamcasta miałem Xboxa 1 ale X360 buczy jak by miał odlecieć. Zdaje sobie sprawę ze musi sie grzać i wentylować. Czy mam zacząć grać na słuchawkach? Jak sprawa wygląda u konkurencji PS3?
 

Bełek

Użytkownik
Użytkownik
#2
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Większość użytkowników forum ma odczytywanie płyt ustawione na x5 lub x8 więc hałas w grę nie wchodzi :) Natomiast oryginalna prędkość czyli x12 jest nie do zniesienia!
 
B

basa

Guest
#3
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Z Ps3 nie porownam , ale moj ustawiony na x8 klocek chodzi ciszej niz moja PS2 z wlozonym hdd samsunga
 

Majcher997

Użytkownik
Użytkownik
#4
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

JA to tam odczytu nie słysze bo mam wiatraki na 12V zmienione :D , w porównaniu do wcześniejszej konfiguracji to standardowe wiatraki są bezgłośne, ale gram w słuchawkach więc mi to tito ;) Ogólnie polecam raczej grać w słuchawkach, można się bardziej skoncentrować na grze :)
 
P

przeo_91

Guest
#6
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

U mnie cichutko chodzi odczyt 8x i chodzi jak talala :D Wiatraki raczej spokojnie, nie przeszkadza mi komp mi chodzi z 5x głośniej (podkręcony procek) .
 

Grzelus301

Użytkownik
Użytkownik
#8
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Wiatraki podkręcone do 12V(napęd 8x). Komp chodzi 24/7 :) A komp chodzi głośniej niż mój odkurzacz, podkręcony procek, podręcona grafika, otwarta obudowa do tego 2 wielkie wentylatory z przodu i z tyłu :) Więc hałas mojego klocka wcale mi nie przeszkadza, a w tym hałasie to się nawet nie wyróżnia. :) Albo o prostu zagłusz go głośnikami w czasie gry, ja tak czasem robie :D
 

zaku666

Użytkownik
Użytkownik
#9
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

ehh a mi w ogole kompa nie slychac cichutki na max , a xbox szaleje szczegolnie jak plytka nie jest idealna, choc mam to x8 to czasem np w assassinie odrywam sie od gry i spogladam na xpudlo i mysle przestan wyc ;D (glosnosc mam na TV 23/50 wiec moze dlatego)
 

Laska

Użytkownik
Użytkownik
#10
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Ja sobie wyciszyłem i nie słyszę nic :D
 

Pil

Świeżak
Świeżak
#11
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Podsumowując ODRZUTWIEC nie żałuje że kupiłem X360, ale jak bym wiedział darował bym sobie kupno farelki 2000W która tak samo buczy i tak samo grzeje ;)
 

nax1000

Świeżak
Świeżak
#12
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Mam pytanie czy wszystkie napędy przerobione da rady zmniejszyć z 12x na 8x?

Czy po zmniejszeniu z 12x na 8x nie macie "zacinek" podczas wstawek filmowych w grach?

Czy wczytywanie danych z DVD trwa zauważalnie dłużej?

Pozdrawiam
Nax1000
 
P

przeo_91

Guest
#13
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Po zmianie z 12x na 8x widać różnicę... w głośności a reszta tak samo no może z 2s się dłużej gra wczytuje ale to nie zauważalnie co do ścinek to nie ma!
 

cux

Użytkownik
Użytkownik
#14
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Wczoraj kumpel z zona sprawili sobie PS3 za 1700zl w zestawie z Uncharted, NFS Pro Street i dwoma padami. Dodatkowo kupili GTA IV. Konsola nowka oczywiscie, chyba w Saturnie kupiona. Przychodzimy z kumplami do nich na parapetowe i ku mojemu zdziwieniu-na prawde, nie wiedzialem o tym-PS3 buczalo jak suszarka na najwyzszych obrotach. Nie mialem pojeca, ze do PS3 wpieprzyli jakies turbo wiatraki, przeciez to buczy chyba z 3, 4 razy glosniej od xbox'a. LOL i ktos smie twierdzic, ze xbox chodzic jak odkurzacz? Wczoraj nawet zartowalismy sobie, ze PS3 jak pralka chodzi, doslownie. Juz zostala mianowana na "pralko-suszarke". ???
 

nax1000

Świeżak
Świeżak
#15
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Ja slyszalem PS3 i ... w porownaniu do mojego x360 - ps3 chodzi cichutko.

wiatraków nie slychac w moim x360, ale DVD rom - jest jak suszarka na wysokich obrotach:)

Gdyby nie ten bardzo glosny naped byłbym zadowolony w 100% z x'a
 

cux

Użytkownik
Użytkownik
#16
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Bo te turbo wiatraki w PS3 wlaczaja sie co jakis czas, a nie kreca sie non stop.
Co do x'a-mam naped przeflashowany na x8 i nie jest juz tak glosno. Sprawie sobie x5-bedzie jak marzenie.
 

Majcher997

Użytkownik
Użytkownik
#17
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Ja to nie wiem jak wam może głośność xa przeszkadzać. Ja nawet jak gram bez słuchawek to najzwyczajniej o tym dzwięku zapominam. A moje wiatraki kręcą się NON-STOP na max bo są na 12V. JAkbym pod klocka wysypał jakies kuleczki to by mi odjechał :D
 

rymcio1987

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
#18
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

a dla mnie xbox jest cichy ;) dlaczego ..?? bo podpięty jest pod kino domowe poprzez OPTICALA.. i jak dam powyżej 15 głośnośc to już Xksa nie słyszę ;))) tak o to mały drobiazg :)
 

nax1000

Świeżak
Świeżak
#19
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Majcher_NR : Cichy? uruchom ixa w nocy na TV - bez kina domowego bo dzieci i zona spią pietro wyzej .... naprawde slychac go. I nie wiatraki jak piszesz ALE DVD wirujące z predkością szlifierki. Weź to pod uwage ze nie kazdy gra glosno w dzień.

Ja moge grac tylko w nocy jak jest cisza w domu , bo wszyscy spia / za dnia mam obowiązki domowe i przy 2ce dzieci nie ma kiedy grac.

Pozdrawiam
Nax1000
 

Majcher997

Użytkownik
Użytkownik
#20
Odp: Jak określacie głośność pracy XBOXA360?

Też gram w sporo w nocy. Zamykam drzwi u mnie, u innych i jakoś śpią 8) Ich chrapanie jest głośniejsze od xa :D
 

Do góry