Jak podłączyć xboxa 360 do starego kineskopowego tv - brak obrazu, sam dźwięk.

sayaha

Świeżak
Świeżak
Otóż jestem zielonką w działaniu i funkcjach kabli które można podpinać i do xboxa i tv, rzecz w tym, że dostałam używanego xboxa i stało się dla mnie nie lada problemem podłączenie go do mojego starego pudła.
Telewizor to Sony, nazwa na obudowie mówi, że Trinitron. Zrobiłam zdjęcie tylnych i przednich gniazd (no w sensie tych dziurek na kable :biggrin:):



A kabel, którego używam do podłączenia xboxa ma takie końcówki:



Dodam, że przy podłączeniu do tv plazmowego samsunga dźwięk i obraz działały bez zarzutów.

Kiedy podłączam przez przełączkę euro nie działa obraz, jest tylko dźwięk uruchamiania a potem kiedy klikam przyciski na padzie też słychać dźwięki. Kiedy spróbowałam podłączyć tymi kablami czerwony, biały, żółty pogubiłam się z uwagi na ogromną ilość tych kabli...

Pomyślałam, że trzeba przełączyć na av, jak w innych tv, ale mój pilot nie ma takiego przycisku, a a przyciskanie jedynego który go przypomina (kwadrat ze strzałką) przełącza pomiędzy czymś ale obrazu nadal nie ma, czasem znika też dźwięk.

Jeśli jest ktoś kto jest w stanie mi pomóc będę wdzięczna do końca życia bo trochę smutno jak ten xbox leży już drugi miesiąc i się kurzy a cały komplet gier który dostałam z konsolą aż woła, żeby w coś popykać.

Jeśli jest jakaś końcówka/kabel który powinnam kupić to również proszę o jakiś feedback bo skoro już konsolę mam darmo to na kabel mogę się szarpnąć :greedy_dollars:

PS. Przepraszam za kurz w każdym miejscu telewizora ale nie korzystałam z tych przycisków od nowości telewizora a ostatnie 3 lata przeleżał w piwnicy :)
 

Damian_89

Użytkownik
Użytkownik
A czy próbowałaś podłączyć się z przodu TV? Trzy złącza cinch żółty - obraz, biały - kanał audio, czerwony - kanał audio.
 

-=DEXTER=-

Pomocnik
Pomocnik
Użytkownik
Na kablu masz przełącznik TV-HDTV, ustaw na TV
 

mlody113a

Użytkownik
Użytkownik