Jak sie ustawia predkosc odczytu ??

sOrOwEczkA

Użytkownik
Użytkownik
Mam pytanie takie jak w temacie a chodzi mi o to bo jestem jeszcze zielony i wie ktos jak sie zmienia predkos odczytu z 12x na 8x??I jak to sie sprawdza czy mam 8 czy 12??Dziekuje i pozdrawiam.

P

przeo_91

Guest
Odp: Jak sie ustawia predkosc odczytu ??

Zależy jaki sobie wgrasz soft, np. soft z prędkością 12x albo 8x, 5x,2x jest tak że soft który automatycznie możesz zmienić odczyt (Xtreme) wkładając orginała do napędu odczyt zmienia się z 12x na 4x i na odwrót.

PS. Polecam iXtreme 8x najlepszy soft do napędu :)

grzech1991

Banned
Użytkownik

a ja polecam 12x - najlepszy soft do napędu

spike200

Memento Mori
V.I.P
Użytkownik

A ja za to polecam 5x i 12x dla BenQ. Ze wszystkich prędkości, które sprawdzałem to tylko na tych dwóch gta nie miało problemów z doczytywaniem tekstur. Sam używam 5x i jestem bardzo zadowolony ;)

cux

Użytkownik
Użytkownik

Wlasnie, jak to jest na x5, czy gry przez mniejsza predkosca odczytu nie zaczynaja przypadkiem haczyc? W piatek kupuje HDD i jade przeflashowac na iXtreme, zastanawiam sie nad x5 (obecnie mam x8).

spike200

Memento Mori
V.I.P
Użytkownik

BenQ jest jakiś taki dziwny, że gdy ma prędkość 5x to moc lasera jest większa lecz mniejsze prędkości są już za wolne. A z kolei 12x jest wystarczająca jak na moc lasera więc działa tak dobrze jak na prędkości 5x (może trochę lepiej, z tym że w h*j głośniej :p). U mnie nic nie haczy i loadingi są prawie identyczne jak na 12x choć można zauważyć te 2-3 sekundy dłużej np. we wczytywaniu się cod3 multi.

cux

Użytkownik
Użytkownik

OK, no to postanowilem. Pozniej podziele sie spostrzezeniami miedzy x5 a x8.

P

przeo_91

Guest

grzech1991 napisał:
a ja polecam 12x - najlepszy soft do napędu
Taa i udar, suszarka i młot w napędzie się odzywają .

grzech1991

Banned
Użytkownik