Jak wypada frame-rate w becie Halo 5: Guardians?

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


Po ubiegłorocznych kłopotach sporej większości z wielkich gier wszyscy mamy nadzieję, że czas zaleczy rany, a 2015 rok przyniesie nam same perełki, które nie spotkają się z takimi problemami jak chociażby Assassin's Creed: Unity. Jednym z pierwszych testerów tej nadziei jest ekipa 343 Industries.

Beta najnowszej części kultowego już Halo wystartowała jeszcze w poprzednim roku, pozwalając co poniektórym spędzić sylwestra ogrywając wieloosobowy tryb "piątki". Jak to zwykle bywa, z tej okazji skorzystał również serwis Digital Foundry, specjalizujący się ostatnimi czasy w analizowaniu płynności wielu gier.

Jak wiadomo wersja testowa miała działać w rozdzielczości 720p oraz stałych 60 klatkach na sekundę i o ile na pierwszy rzut oka wszystko wygląda dobrze, to po głębszej analizie możemy dostrzec małe problemy, jakie napotyka frame-rate.

Na poniższych trzech filmikach idealnie widać jak Xbox One radzi sobie z postawionym mu wyzwaniem. Świetnie wyglądająca pod względem graficznym "piątka" zachwyca nawet malkontentów, lecz nie utrzymuje obiecywanych nam stałych 60 klatek na sekundę.

Na szczęście spadki są sporadyczne i niemalże niezauważalne, bo raptem o 1-4 oczek, jednakże zdarzają się nawet dropy do poziomu 45 fpsów. Miejmy zatem nadzieję, iż w ostatecznej wersji Halo 5: Guardians 343 Industries dostarczy nam dzieło obalające powstający wśród graczy mit, że aktualna generacja konsol, dławi się już na starcie.




 

L4mia

Użytkownik
Użytkownik
ojoj jaki mocarny nextgen - prawie trzyma ramkę w HD ready (pamięta ktoś taki wynalazek marketingowców?) - no w fullhd pewnie będzie sukces dzięki uwalnianiu rdzeni
 

Bugal

Banned
I dostępności do pamięci eSRAM!!
 

Do góry Bottom