Jak zagrać na XBL?

griszamen

Użytkownik
Użytkownik
Witam, jestem kompletnie zielony w tym temacie i proszę o pomoc. Trochę szukałem po forum ale nie mogłem znaleźć informacji. A chodzi mi o to, jak konkretnie na Live wybierać miejsce do grania? Może inaczej: jak wybrać opcje np. stopnia zaawansowania graczy, czy jest np. opcja grania z Polakami? Po wybraniu w grze multiplayera na Live pojawia się masa opcji do wyboru, co one dają/znaczą? Coś na razie wybieram na chybił-trafił, ale nie wiem co to znaczy, nieraz sam na jakiejś mapie jestem, albo mnie z jakiegoś powodu nie wpuszcza...

Najlepiej jakby mi ktoś wytłumaczył na konkretnym przykładzie: np. COD3, COD MW1, Halo 3, Gow2. Co po kolei wybrac? Chyba że jest to gdzieś opisane, to będę wdzięczny za linka.
 
Po pierwsze w Polsce nie ma LIVE . Więc musisz zmienić region w opcjach konsoli na inny przed rejestracją . Co do gry np. z polakami to raczej się nie da , chyba że masz znajomych lub jakiś klan i ich zaprosisz do gry . Inaczej konsola dołączy cię do losowej rozgrywki . Jaka "masa opcji" ? W jakiej grze ? Co do gry online jest kilka/kilkanaście trybów rozgrywki np. Deathmatch , team deatchmatch , search and destroy i sporo innych . Jak nie wiesz co znaczą te określenia to przetłumacz sobie w google lub po prostu zagraj to zobaczysz na czym rozgrywka polega . Jeśli nie możesz dołączyć do rozgrywki to może jest już full zestaw graczy .
 

griszamen

Użytkownik
Użytkownik
Kolego sheepfuckerze, dziękuję za pomoc. Z Twojej odpowiedzi dowiedziałem się, że:
-mogę wybrać różne tryby rozgrywki, nie grałem w multi więc nie wiem co który oznacza, ale tu już sobie poradzę i się dowiem
-można grać ze znajomymi lub ze wszystkimi (rzeczywiście, było coś o 'friends'), ja ich na razie nie mam więc wiem już co tu wybrać... ale czy można jeszcze jakoś zawęzić krąg graczy z którymi chcę się zmierzyć?
-są jakieś klany - ale co to, jak się do nich zapisać, i czy warto - tu bym potrzebował więcej info