Jaki TV do XBO / PS4 i filmów HD ?

Ged

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Witam, przymierzam się do kupna telewizora, aktualnie mam Xboxa 360 podpiętego pod monitor LED firmy BENQ 22 cale. Przyznam że nie znam się w ogóle dlatego piszę tutaj. Przeczytałem kilka artykułów - https://www.morele.net/wiadomosc/jak-wybrac-telewizor-do-konsoli-xbox-playstation/555/ oraz http://gamesfanatic.net/telewizor-do-gier-konsoli-ps4-xbox-ps3/.

Moje kryteria / warunki:

1. Chcę kupić TV dla mojego Xboxa 360 ale z myślą o konsolach najnowszej generacji - Xbox One / Playstation 4 ( w którąś z nich na pewno się zaopatrzę ) oraz do oglądania filmów w Full HD.

2. Cena do 2000 zł.

3. Przekątna ekranu 32 - 40".

4. Rodzaj technologi - LCD (najlepiej z podświetleniem LED) lub plazma.

5. Musi posiadać co najmniej 2 wejścia HDMI.

6. Czas reakcji maksymalnie na poziomie 5ms.

6. Dobre kąty widzenia.

7. Jak najmniejszy Input Lag.

8. Nie zależy mi na 3D oraz Smart.

Na koniec kilka pytań:

- Kupować nowy czy używany ? Zależy mi na jak najdłuższym bezproblemowym użytkowaniu TV wiec zgaduje ze nowy ?
- Jak z głośnikami w tv ? Jest zadowalający dźwięk do filmów i gier czy raczej od razu myśleć o kupnie głośników?
- Czy wartość " odświeżanie obrazu" jest ważna ? Jaka powinna być najlepiej ?
- Co z rozdzielczością 4k ? czy jest to mus aby tv obsługiwał te rozdzielczość jeśli chce wycisnąć maxa z XBO / PS4 ?

PS Wypisujcie modele lub wklejajcie linki do jakichś dobrych rankingów.
 
Ostatnia edycja:

vaGRAnt.

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
Tak na szybko:
Pkt. 6 nierealny na tym poziomie, to nie monitor; szczególnie przy budżecie z pkt. 2.
Ostatecznie możesz brnąć dalej w monitor, ale maksymalne to chyba 34", reakcję matrycy uzyskasz, ale i tak musiałbyś prawie 1k dołożyć.