Jakie kupić głośniki (?)

Ajhon007

Użytkownik
Użytkownik
Witam.

Mam pytanie do was w sprawie głośników do pc ponieważ mam ten kabel VGA żeby podłączyc X-a do Monitora ale nie ma głosu więc tzreba mieć głośniki z jakimś wejściem (nie znam sie na tym w ogóle) więc proszę was o podanie mi jakiś linków z allegro najlepiej żeby były to głośniki 5.1 do 170zł~~

thx

Grzelus301

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Jakie kupić głośniki (?)

Jeśli masz głośniki w których niema wejścia Chinch to kup sobie przelotke chinch-jack i po sprawie :)
A głośników to Ci nie doradze bo się na tym nie znam :0 Sam ma 7letnią wieże Hi-Fi i ma wejście chinch :)
Nie znam się za bardzo na tym ale to chyba będzie pasować(tak myśle ale czasem zawodze :D )
Kod:
http://www.allegro.pl/item339200266_adapter_jack_stereo_na_2_x_rca_chinch_zloty_.html

misiek8

Użytkownik
Użytkownik

Do 170 zl to te
http://allegro.pl/item342991672_najtaniej_glosniki_5_1_creative_inspire_t6100.html
A jak chcesz dolozyc to te
http://allegro.pl/item340884933_logitech_x_530_5_1_70w_nowa_wersja_gw_24m_gratis.html

Logitechy sa lepsze,ale Creativy nie sa od nich specjalnie gorsze.
Sam mam Logitechy i sobie chwale,a mialem tez Creativy na wyprobowanie.Jesli kasa to priorytet i nie jestes zadnym melomanem bierz smialo Creativy.

P.S.Na allegro znajdziesz Creativy tansze z 20 zl od tych u gory,ale beda mogly miec skrocony okres gwarancji,wiec uwazaj.

Laska

Użytkownik
Użytkownik

Nie kupuj głośników 5.1 do gier żadna gra nie jest w true surroundzie ! Kup 2.0 porządne np
http://www.allegro.pl/item341204813_wspaniale_glosniki_2_0_creative_gigaworks_t20.html
Bardzo dobre od razu z chichami i z membranami dobrej klasy ;)

Dante

Użytkownik
Użytkownik

głośniki za tą cene nie będą miałe w sobie dekodera więc nie uzyskasz na nich dźwięku Dolby Digital 5.1., na kompie z kartą muzyczną tak ale na x360 będziesz miał tylko stereo.

Ajhon007

Użytkownik
Użytkownik

Dziękować!