Jakie kupić przejściówki aby podłączyć konsole do LCD przez DVI najlepszej firmy?

fanatyk22

Użytkownik
Użytkownik
Dobra mówię z góry jestem zielony a chcę Xboxa360 tylko dlatego że muszę zagrać w Halo!!! Chce nowego zapewne będe kupował w media i teraz pytanie? Chce Slimke 250 giga i teraz ma ona tą płytę Jasper? Dwa czy jest awaryjna? Czy są inne rodzaje Xbox360 slim 250 giga? I najważniejsze jak już otrzymam od was odpowiedzi na te pyt. i zdecyduje się na kupno to mam prośbę czy mógłby mi ktoś napisać jakie kable mam kupić aby połączyć ixsa z LCD Flatron Wide 19 Cali L194WT-SF. Chcę to podłączyć przez HDMI_DVI... Jakiej firmy kable są najlepsze i gdzie można dostać oryginalne?...

Wujek WilQ

Użytkownik
Użytkownik
Spis płyt głównych xbox360 ( motherboard xbox360 )

Nie nie ma innych rodzajów z dyskiem 250 GB, dostępne opcje to 4 GB lub 250 . Nie wiadomo jak są awaryjne, ponieważ mają za mało "przebiegu". 1 lepsze kable z allegro przy HDMI nie ma różnicy.
Do moda, proszę cię dodaj gdzieś nazwy tych płyt głównych, bo już mnie to słabi któryś raz z kolei ktoś się o to pyta.

fanatyk22

Użytkownik
Użytkownik
Czyli z tej ciekawej tabelki wynika że Slimke można brać w ciemno :)... Oki teraż jeszcze do szczęścia pozostały mi odpowiedzi na pytania jakie przejściówki kupić? Chodzi mi o firmę...:)

Wujek WilQ

Użytkownik
Użytkownik
Jakie masz złącze w monitorze? Jeżeli HDMI to obojętnie jaki kabel HDMI będzie dobry, jeżeli VGA/ DVI będziesz potrzebować kabla VGA z przejściówką do DVI,ceny od 10-100 zł na allegro. Najlepiej BigBen , ale ja mam za 40 zł z allegro i działa dobrze.

fanatyk22

Użytkownik
Użytkownik