Mhm to nie ciekawe bo moim zdaniem pady tanie nie są to nie powinno być takich ,,felerów''. Daj znać jak te Steelseries 800 po jakimś czasie bo wchodząc na ceneo to od razu się taki komentarz wyświetla
,,Beznadziejne ! Kosztują kupę kasy a dźwięk przestrzenny jest do ***** ! Często nie słychać dobrze z której strony dochodzą odgłosy (fotnite, PUBG). I nie zrzucajcie winę na konfigurację ! Długo je konfigurowałem. Za tak duże pieniądze absolutnie odradzam !! ''
Wymieniasz akurat gry które nie mają surround, przynajmniej
pubg na pewno nie ma, a teraz patrzyłem przed chwilą Fortnite na xone i wygląda, że też nie ma niczego w opcjach. Więc jak gra natywnie nie ma surround to z pustego nie nalejesz. Ja mam zwykłe analogowe słuchawki bezprzewodowe Sony i nadajnik podłączam do pada w miejsce gniazdka słuchawkowego, a na drugim padzie gram. W konsoli włączony jest Windows Sonic i jest ta symulacja surround wyczuwalna, bez dwóch zdań. Jestem w stanie powiedzieć w ślepym teście skąd dochodzi dźwięk, czy to przód czy z tyłu. W Baattlefield 4 włączam surround oczywiście i Hi-fi.
MUSI TO BYĆ SURROUND W GRZE. Dźwięk na wyjściu optycznym wyłączony w konsoli bo wtedy idzie właśnie tamtędy, a nie po słuchawkach. Jak ty masz optyczne to pewnie możesz po optycznym, wtedy musisz właczyć tę opcję. Windows Sonic lepiej działa według mnie niż ten Atmos, a do tego za darmo. Do tego w zależności co ty masz w tych słuchawkach, może masz jakiś sztuczny efekt surround? Ma być on wyłączony jeśli jest, bo zupełnie zakłóca to co generuje engine xboxa. Też wszystko zależy też jak dobrze sama gra ma zrobiony dźwięk surround, z jaką głębią itd.
To tyle jeśli chodzi o zwykły surround. Może być jeszcze lepiej jeśli gra natywnie wspiera emulowanie HTRF
wikipedia w postaci windows sonic czy dolby atmos, może miec to jakoś inaczej nazwane, to wtedy może dojść prawdopodobnie lokalizajaj góra, dół , bo chyba zwykły surround nie ma tych informacji, a raczej prawie jestem pewien że nie ma.
Do dźwięku przestrzennego wystarczą zwykłe słuchawki, człowiek ma tylko dwa sensory dźwięku
i to małżowiny powodują zmiany tego co słyszy i wlaśnie Sonic lub Atmos odwala tą robotę.