Jakiego xboxa wybrać

samis1

Świeżak
Świeżak
Witam, zdecydowałem się na kupno xboxa. Mam tylko pytanie jaki xbox byłby dla mnie najlepszy:
- Chciałbym możliwość bezproblemowej gry przez internet ( multiplayer ) . Ale żebym nie musiał płacić jakiegoś abonamentu xbox live ( tak słyszałem ), żebym mógł ciągnąć neta przez kabel, ruter lub modem.
- Idealny do fps'ów ( first person shooter )
- Dysk twardy żebym mógł ściągać dużo rzeczy
- No i cena do 1600 zł, jeśli takie są. Jeśli jest jakiś xbox spełniający powyższe wymagania ( to niekoniecznie ) napiszcie proszę. Nie znam się na konsolach.

Proszę o szybką odpowiedź i pozdrawiam. Samis
 

smykk

Użytkownik
Użytkownik
za live trzeba płacic jeśli nie chcesz płacic kup ps3 aczkolwiek nie kosztuje to dużo 146zł rocznie. jeśli ci zależy na dysku to kup xboxa 360 slim 250GB ma wbudowane Wifi
 

theversus

Użytkownik
Użytkownik
Tak jak kolega wyżej. Za tą kwotę kupisz Slima 250 gb. Spokojnie wystarczy Ci do wszystkiego czego potrzebujesz. Nie ma obecnie lepszego xboxa na rynku
 

Piotrek ELO

Użytkownik
Użytkownik
Tak jak kolega wyżej za XBOX LIVE musisz zapłacić
CENNIK:
1 miesiąc.....30 zł
3 miesiące...ok. 60 zł
12 miesięcy...ok. 180 zł

Jeśli chciałbyś kupić Xbox 360 to kupuj Xbox 360 250 GB (potocznie nazywany SLIM)
Ale jeśli koniecznie chciałbyś mieć multi za free na to wybierz PlayStation 3 slim.
 

samis1

Świeżak
Świeżak
Ale jeszcze jedno pytanie. Mianowicie mój kumpel ma xboxa i powiedział mi że on neta ciągnie przez kabel i nic nie płaci, czy to możliwe ? Jeśli koniecznie trzeba płacić to trudno. Ale chciałbym kupić tanio i dobrze, za bogaty nie jestem ;p
 

stfu

Użytkownik
Użytkownik
Musi płacić, kłamie Cię dziad ;)

Chyba że ma miesiąc za free ;]
 

samis1

Świeżak
Świeżak