Jtag i gry w menu głównym konsoli.

master2011

Świeżak
Świeżak
Witam,
Mam konsolkę z założonym JTAG-iem oraz z wgranym dashlunch 2.32 freboot dash 14699. Konsola jest bez dysku to sformatowałem dysk na konsoli pod USB i wgrałem XEX Menu - mogę uruchamiać gry z poziomu xex. Ale mam pytanko jak zrobić żeby gry były widoczne w głównym menu konsoli. Jestem początkującym w tym temacie więc bez nerwów :D Znalazłem coś takiego:
Convert XBOX 360 .iso files to Games on Demand format - AfterDawn: Forums

to by rozwiązało moje problemy tylko mam pytanie z ostatnim krokiem:
Now, to play the game, just copy the folder created in step 3 (in this case 454108C6) to the hard drive on your JTAG XBOX 360 at this location:
Hdd1:\Content\0000000000000000\
Z tego co zrozumiałem wystarczy utworzyć z poziomu kompa folder "Content" a a w nim folder "0000000000000000" i tam wrzucić przerobioną grę na GOD i wszystko będzie działać tak?
 

opeael2

Pomocnik
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
PSforum.pl
tak
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Zeby dzialalo,musisz miec dysk wpiety tam gdzie jego miejsce nie pod usb jak fat32

Wysłane z mojego LG-P500 za pomocą Tapatalk
 

master2011

Świeżak
Świeżak
Akir nie mam kieszenie na dysk do xboxa tej oryginalnej. I pytanie czy mogę wpiąć dysk na miejsce napędy? Konsole mam bez napędu. Jak tak to czy skomplikowane to jest?
 

boby2pc

Pomocnik
Pomocnik
Użytkownik
hdd podpięty do SATA napędu nie będzie działać
 

master2011

Świeżak
Świeżak
Czyli najprostszym rozwiązaniem jest kupić kieszeń oryginalna na dysk i wrzucić jakiś dysk 2,5" tak?
I później wystarczy tylko stworzyć na nim folder "Content" a a w nim folder "0000000000000000" i tam wrzucić przerobioną grę na GOD i wszystko będzie działać tak?

Dobrze rozumiem?
 

boby2pc

Pomocnik
Pomocnik
Użytkownik
tak
 

Daniel1979

Użytkownik
Użytkownik
A nie możesz zainstalować sobie FSD na tym dysku?? Będzie po problemie. Kto w dzisiejszych czasach odpala gierki z poziomu XEX Menu?