Kilka pytań

ShAdOw95

Użytkownik
Użytkownik
Witam. Dzisiaj rano dostałem konsolke :) Mam kilka pytań jest to mój pierwszy xbox falcon i chciałbym żeby posłużył mi jak najdłużej.

1. Mam konsole z regionu PAL przerobioną LT 3.0 Czy gdy będę ściągał gry muszę szukać typowo "PAL" czy "NTSC" też mi pójdzie?
2. Mam problem z padem, xbox wykrywa mi pada ale podczas grania zdarza się tak, że na padzie migają wszystkie zielone diodki a nie tylko 1 ta na górze po lewej (kontroler 1) mimo to pad działa cały czas czy to normalne?
3. Gdy włączam xboxa (fata - falcon) słychać takie jakby 2-3 trzaski nie wiem czy to napęd czy co innego ale czy to jest również normalne?
4. Po poruszaniu odpiętego xboxa coś w nim "trzeszczy" ale nie wiem co, nie wiem też czy go rozebrać i pooglądać ale jestem kompletnym laikiem
5. Xbox chodzi nadzwyczaj cicho, myślałem że będzie głośniejszy, podstawka chłodząca (ta z niebieskimi diodami - do ustawienia konsoli w poziomie) jest głośniejsza od falcona czy to jest normalne czy mogą wiatraki nie chodzić?
6. Po wyłączeniu konsoli z dasha odłącza mi "chyba" automatycznie pada czy idzie jakoś inaczej wyłączyć xboxa bez odłączania pada?

To chyba wszystko, w najbliższym czasie zakupie dysk do niego.

ps. A i jeszcze jedno dodatkowe pytanie, po około 15 minutach grania xbox ma troszkę gorącą z tyłu obudowę ale wiatraczki chodzą albo "chodzi" jeden, sam nie wiem. Dobra nie ważne ale czy duży, mocny wiatrak stawiany (dość szybki i wali bardzo mocno) zapewni mi lepsze chłodzenie jak go postawie z tyłu konsoli czy to bezsens?
 

adamrz

Użytkownik
Użytkownik
1. Tylko Pal lub regionfree
2. Wymien baterie

Wysyłane z mojego HTC ChaCha A810e za pomocą Tapatalk 2
 

CSpec

V.I.P
V.I.P
XBOX MANIAK
Użytkownik
1. Szukasz PAL.
2. Sprawdź baterie albo odległość od konsoli. Ponownie zsynchronizuj pada.
3. Nie wiem o jakie "trzaski" ci chodzi więc nie powiem.
4. UP
5. Podstawki są do niczego.
6. Wcisnąć
Pad też sie wyłączy. Po co chcesz zrobić inaczej?