kinect uszkodzona płyta

mamuśka

Świeżak
Świeżak
jestem totalnie zielona w tym wszystkim, ale szukam więc nie błązę. mamy uszkodzoną płytę, co zrobić, oprócz większej uwagi, aby uniknąć tego, czy można jakoś wgrać na konsolę czy coś podobnego, żeby mieć "na zawsze" dobrą płytę. czytałam o przegrywaniu, ale szczerze, dla mnie to równie dobrze moglibyście pisać po chińsku...
 

petroz

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
jak dla mnie to twoja wypowiedź jest po chińsku - napisz zrozumiale o co chodzi i czego potrzebujesz
 

Ciesiel91

V.I.P
V.I.P
po polsku to chyba będzie tak: W jaki sposób powinno się eksploatować płyty, tak, aby nie uległy zniszczeniu.
 

petroz

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
jeżeli chodzi ci o płyty z grami, to nie wiem co w temacie robi "kinect"

jeżeli płyta jest pęknięta w okolicy otworu mocującego, to ostrożnie wkładać i wyjmować płytę z pudełka, bądz przełożyć ją do zwykłej koperty.

jeżeli chcesz możesz tez na konsoli zainstalować tą grę, o ile masz dysk twardy bądź pendrive o pojemności min 8GB - zamiast uruchamiać grę w menu klawiszem A naciskasz Y i wybierasz zainstaluj grę na dysku.

pozdrawiam,
Petroz
 

krecebeke

Użytkownik
Użytkownik
Chodzi pewnie o to jak uniknąć łamania płyt - jeżeli z konsoli korzysta dziecko to najlepiej plyty trzymac w pudełkach, ale nie wciskane na swoje miejsce tylko włożone w kopercie po drugiej stronie. Ze złamaną płytą nie da sie nic zrobić - można ją wyrzucić na śmieci, albo zostawić jako pamiątkę. Płytę ostrożnie umieszczać w konsoli, zamykać jak siedzi na swoim miejscu. Jeżeli płyta nie jest wadliwa nie ma możliwości aby pękła w trakcie pracy.


Gry można wgrywać na konsole jeżeli ma ona dysk twardy - ale wtedy też trzeba wkładać płytę żeby zagrać tylko nie kręci się ona w czasie gry bo gra odczytywana jest z dysku
 

mamuśka

Świeżak
Świeżak