kino domowe

chudas94

Banned
Użytkownik
Witam mam pytanie chciał bym kupić zestaw kina domowego (w tym temacie jestem zielony) VK 7820 PRESTIGE Wysoki model 5 Kolumn+Sub.Aktywny (666866545) - Aukcje internetowe Allegro

I teraz tak żeby to wszystko podłączyć potrzebuje Amplitunery Stereo? np. taki: Amplituner HARMAN/KARDON HK3300 Piękny dźwięk ! (666502669) - Aukcje internetowe Allegro ?

Jeśli tak to podłączenie tego wszystkiego będzie wyglądało tak:
Głośniki > Amplituner > xbox360?
Kolejne pytanie to jakim kablem bym musiał podłączyć ten Amplituner to x'a?
 

KrzQ

Użytkownik
Użytkownik
no możesz do tv za pomocą HDMI i tv pod amplituner przez cincze stereo i bedzieszmial dzwiek z gryi z filmu;)
 

chudas94

Banned
Użytkownik
To fajnie, teraz zostało mi zebrać jeszcze trochę kaski
 

KrzQ

Użytkownik
Użytkownik
:) zbieraj zbieraj;)
 

chudas94

Banned
Użytkownik
życzcie mi powodzenia :)
 

Wirahha

Banned
Użytkownik
wow !!! jezeli chcesz miec dzwiek 5.1 z x360 to jedynym mozliwym wyjsciem jest podlaczenie ampka z konsola poprzez kabel optyczny !!! .Pamietaj inaczej nie bedziesz mial 5.1 ...
 

KrzQ

Użytkownik
Użytkownik
inaczej będzie sztuczne 5.1 zrobione ze stereo
ale to parę odpowiedzi wyżej;)
 

chudas94

Banned
Użytkownik
A opłaca się w ogóle kupić ten zestaw głośników, czy lepiej jakiś inny (żeby nie był droższy)?
 

Wirahha

Banned
Użytkownik
Jezeli ma byc to sprzet do gier to doradzil bym Ci logitech z550 czy jakos tak .Cena okolo 1tys z malym ampkiem A na dotatek ma atesty dts dd itp .Do gier za ta cene ... masakra .
 

chudas94

Banned
Użytkownik
ten logitech z550 jest w cenie 1500 więc to ponad 500zł więcej. A teraz tak szczerze co w tych głośnikach jest nie tak??
 

Wirahha

Banned
Użytkownik
nie ma tragedi SALON Logitech Z-5500 505W Z5500 nowa edycja _WAWA (659430962) - Aukcje internetowe Allegro

eBay.ie: New LOGITECH Z-5500 / Z5500 5.1 THX Speaker System UK (item 110404238292 end time 18-Jul-09 18:37:01 BST)