"Konsolowi gracze zasługują na PC-towe ustawienia graficzne"

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


Niedawno dowiedzieliśmy się, że Project CARS wersji na konsole obecnej generacji będzie oferował ustawienia graficzne rodem z komputerów osobistych. Co prawda zetknęliśmy się już z możliwością wyboru płynności animacji pomiędzy 30 a 60 klatkami na sekundę w The Last of Us Remastered. Jednak żadna gra nie oferowała jeszcze tak poważnych ustawień grafiki.

Manipulacja ustawieniami graficznymi w grach to domena PC. Project Cars chce jednak być wyjątkiem ponieważ w wersjach na konsole obecnej generacji znajdziemy menu odpowiedzialne za zmianę owych ustawień.

Dzięki DigitalFoundry dowiedzieliśmy się o istnieniu menu, w którym włączymy lub wyłączymy krople deszczu, brudzenie ekranu błotem, rozbłyski słońca oraz inne efekty widoczne na poniższym obrazku.



W innym menu odpowiedzialnym za ustawienia kamery odnajdziemy pole widzenia dla każdego ustawienia kamery oraz ilość ruchów kasku kierowcy.

W wywiadzie dla serwisu GameSpot dyrektor kreatywny Andy Tudor wyjaśnił dlaczego zdecydowano się oddać graczom konsolowym takie możliwości.

Gracze konsolowi powinni mieć prawo do dostosowania gier do swoich indywidualnych preferencji tak samo jak gracz PC-towi, niezależnie od tego czy mowa o autentyczności, opcjach wizualnych, pracy kamery, dostępności itd. Gatunek wyścigów jest dojrzały pod tym względem. Fani konsolowych wyścigów są chętni aby poczuć tę dodatkową głębię. Dodatkowo myślę, że taki rodzaj personalizacji umożliwi fanom zarówno tradycyjnych wyścigów konsolowych jak i PC-towym weteranom wyścigów symulacyjnych poczuć się jak w domu.
Dzięki uprzejmości ekipy Team VVV możemy zobaczyć wszystkie ustawienia na materiale wideo.


 

Masownik20

Użytkownik
Użytkownik
jaki to ma sens?? Bo o ile w wersji PC te ustawienia sprawdzaja sie jak ktos ma slabszy komp i wtedy zeby nie cieło odpowiednio albo daje off albo pomniejsza... ale w wersji konsolowej? Skoro konsola od razu pociągnie gre na full opcjach po co ktos ma specjalnie obizac detale czy szczegóły czy rozne warunki atmosferyczne? Konsola i tak mu pociągnie na full detalach i tak a specjalnei zanizac sobie grafike mając taki kaprys chyba mija sie z celem
 

Bis

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Masownik20, czytałeś treść wiadomości?
Według mnie, bardzo dobrze że dają te ustawienia. W wielu grach nakładane są takie filtry które mają niby dodać realizmu a w rzeczywistości tylko denerwują. O ile ma to sens w grach o jakimś zabarwieniu komiksowym to w tytułach aspirujących do bycia symulatorem brak możliwości wyłączenia tego typu nakładek jest denerwujący. Np. brud na szybie, czy "głębia" obrazu która automatycznie bluruje jakąś część ekranu. Problem jest taki, że w monitorach 2d widzimy zarówno trasę jak i wielkie krople wody a prowadząc auto o ile nie skupimy wzroku na szybie to jedynie mamy mniej wyraźny obraz a nie taką chamską przeszkadzajke.
 

Do góry Bottom