Kupiony XBOX ONE 500GB + KINECT ZESTAW

kiraki

Świeżak
Świeżak
Witajcie!


Moze mi ktos doradzi co robić w takiej sytuacji : Ostatnio kupiłam Xbox-a One i mam problemy z gwarancją.Zacina mi się Sensor Kinect - przy rejestracji wyswietla mi sie bład systemu i ciągle muszę komputer wyłączać awaryjnie i mimo, ze mam paragon i okres gwarancji sklep nie chce mi jej uznac.Co robic?Juz nawet myslałam aby siegnąc po porade radcy prawnego https://www.i-kancelaria.pl/klient-biznesowy/obsluga-prawna-firm/.Moze mi pomoże ?Jak myslicie ?
 
Ostatnia edycja:

zoltan1980

Użytkownik
Użytkownik
Nie reklamuj z tytułu gwarancji, tylko z tytułu rękojmi - masz większe uprawnienia. Sklep MUSI przyjąć reklamację i nie ma nic do gadania, ma 14 dni na odpowiedź.
Postępuj według tych wytycznych: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Ewentualnie zadzwn do Microsoft odbiorą i przysla innego sprawnego

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Olej sklep. Dzwoń na polską infolinię i tam zgłoś. Nr tel: 00 800 441 17 96 (mają być dwa zera z przodu).

PS. Na Kinecta jest TYLKO ROK GWARANCJI, a nie dwa lata jak w przypadku konsoli.
 
Ostatnia edycja:

kiraki

Świeżak
Świeżak
Dzieki bardzo ! Poradziłam sie tez radcy prawnego.Temat jest w toku.Mam nadzieje,ze niedługo bedzie rozwiązanie.
 

Do góry Bottom