Witajcie!
Moze mi ktos doradzi co robić w takiej sytuacji : Ostatnio kupiłam Xbox-a One i mam problemy z gwarancją.Zacina mi się Sensor Kinect - przy rejestracji wyswietla mi sie bład systemu i ciągle muszę komputer wyłączać awaryjnie i mimo, ze mam paragon i okres gwarancji sklep nie chce mi jej uznac.Co robic?Juz nawet myslałam aby siegnąc po porade radcy prawnego https://www.i-kancelaria.pl/klient-biznesowy/obsluga-prawna-firm/.Moze mi pomoże ?Jak myslicie ?
Moze mi ktos doradzi co robić w takiej sytuacji : Ostatnio kupiłam Xbox-a One i mam problemy z gwarancją.Zacina mi się Sensor Kinect - przy rejestracji wyswietla mi sie bład systemu i ciągle muszę komputer wyłączać awaryjnie i mimo, ze mam paragon i okres gwarancji sklep nie chce mi jej uznac.Co robic?Juz nawet myslałam aby siegnąc po porade radcy prawnego https://www.i-kancelaria.pl/klient-biznesowy/obsluga-prawna-firm/.Moze mi pomoże ?Jak myslicie ?
Ostatnia edycja: