• Z dniem 8/11/18 została zmieniona zasada pisania postów w dziale Gry Xbox One oraz Gry Xbox 360, w temacie gry można wyrażać swoje opinie na dany tytuł, opisywać swoje problemy z grą, prosić o wskazówki przejścia danego poziomu itp. Link do ogłoszenia

Kupno Kabla VGA - Który wybrać

peku

Użytkownik
Użytkownik
#1
Zdecydowalem kupic sie jeden z tych tanich (podróbek) kabli VGA i prosze nie komentujcie że szajs, ze sie spierniczy itp. ;p ja to wiem i kupuje bo taką mam chęć. Jeżeli już to który wybrać do 30 zł ?

1.
Link ukryty dla gości, zaloguj się lub zarejestruj na forum.

2.
Link ukryty dla gości, zaloguj się lub zarejestruj na forum.

3.
Link ukryty dla gości, zaloguj się lub zarejestruj na forum.



Pozdro ;]
 

peku

Użytkownik
Użytkownik
#3
Odp: Kupno Kabla VGA - Który wybrać

^^ hehhe ktory najmniej tandetny ?


edit: licze tu na opinie kogos kto ma takowy kabel i dobrze sie spisuje :D
 

TymonPRO

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
#4
Odp: Kupno Kabla VGA - Który wybrać

Ja bym bral ten pierwszy 8) Niemam takiego kabla ale jak tyle osób kupuje to raczej jest dobry taka technike biore na allegro i jeszzcze sie nieprzejechalem na tym
 


peku

Użytkownik
Użytkownik
#5
Odp: Kupno Kabla VGA - Który wybrać

tez tak mysle :p w sumie kazdy to szajs to wezme ten najtanszy :p a duzo osob bierze i jakos nie narzeka ;D ;]
 

peku

Użytkownik
Użytkownik
#7
Odp: Kupno Kabla VGA - Który wybrać

jakosc zapewne swietna... tylko brak funduszy mnie ogranicza niestety :-\
 

TymonPRO

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
#8
Odp: Kupno Kabla VGA - Który wybrać

To jedziemy ta tym samym wózku bo ja tez mało funduszy a musze kupic tanio pada, zasialcz i kabel do tv lub monitora crt ;D
 


misiek8

Użytkownik
Użytkownik
#10
Odp: Kupno Kabla VGA - Który wybrać

Mam ten 3 z wymienionych przez Ciebie-i nie narzekam,dzis tez bym go kupil.Sam musisz sobie odpowiedziec na pytanie,czy 3 razy drozszy kabel da Ci 3 razy lepszy obraz.
 

peku

Użytkownik
Użytkownik
#11
Odp: Kupno Kabla VGA - Który wybrać

raczej nie da 3 razy lepszego obrazu... mysle ze gore 1 raz lepszy ito nie caly...

w sumie ten 3 to ten sam co 1 :p hhe tylko inna aukcja
 

kepaic

Użytkownik
Użytkownik
#12
Odp: Kupno Kabla VGA - Który wybrać

Jak juz gdzies pisalem ja mam taki nieoryginalny kabelek

i nie mam z nim zadnych problemow.

W ogole to teraz zdalem sobie sprawe ze np nikt nie mowi o tym zeby do PC miec dobry kabel, kazdy z nas jakis tam ma i nawet nie wie czy jest warty 10 czy 100zl, wydaje sie to obojetne, nie? :) Ale nad kablami do konsoli to juz jest powazna dyskusja, ze tani jest zly a drozszy da lepszy obraz itp. Wydaje mi sie ze drut to drut i wielkiego skoku w jakosci nie ma sie co spodziewac. Zastanawiam sie czy ma ktos moze np fotki z porownaniem obrazu na 2 roznych kablach (wiadomo, fotki duzo nie pokaza bo to trzeba zobaczyc w ruchu, ale zawsze bylo by cos)
 

peku

Użytkownik
Użytkownik
#13
Odp: Kupno Kabla VGA - Który wybrać

no ja mysle tak samo :p a ten twoj ma ladniejsze opakowanie niz ten 1 co chce kupic :p hehe
 

Erno

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
#14
Odp: Kupno Kabla VGA - Który wybrać

nr 1 ja mam - 0 problemów, extra jakość obrazu ! Bez zniekształceń etc.


ej a przecierz nr 1 i 3 to to samo :/
 


misiek8

Użytkownik
Użytkownik
#19
Odp: Kupno Kabla VGA - Który wybrać

a nie lepiej 1 dobra wodke 0,7:)Jakos optycznie mniej niz 7 piw czy 4 p.fajek:)
 

kepaic

Użytkownik
Użytkownik
#20
Odp: Kupno Kabla VGA - Który wybrać

Hahaha lol :D Nooooooo, to teraz musisz sie porzadnie zastanowic, bo widzisz, za te 30zl mozna sporo fajowych rzeczy kupic zamiast jakiegos tam kabelka :D
 


Do góry