Kupno używanej konsoli XBOX 360.

szkodzik95

Świeżak
Świeżak
Witam serdecznie. Planuje w najbliższym czasie kupić podkreślam używaną konsolę XBOX 360.
Jestem zielony w tych sprawach gdyż nie miałem nigdy żadnej konsoli.
Mój budżet to ok 600zł.

Znalazłem pewną konsolę na allegro: XBOX 360 SLIM 250 GB + PAD + GRY - NA GWARANCJI!! (4875944033) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Chciałbym się dowiedzieć od was czy to dobry wybór jak dla świeżaka takiego jak ja?
Warto kupić właśnie tą konsolę? Czytałem gdzieś że takie często się przegrzewają dlatego ludzie je sprzedają. Z tego co wywnioskowałem z tej aukcji konsola ma około rok więc śmiga jak należy.
Napisałem emaila do autorki akcji i czekam na odpwiedź

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TREŚĆ EMAILA:

1. Dlaczego sprzedaje Pani tą konsolę, chodzi mi o konkretny powód.
2. Czy jest ona uszkodzona, są jakieś problemy z nią np podczas długotrwałego grania. Czy całe okablowanie jest działające?
3. Jak często konsola była użytkowana?
4. Kiedy dokładnie została zakupiona w jakim sklepie. Gwarancja podana na aukcji dotyczy sklepu w którym Pani ją zakupiła?
5. Czy konsola była przerabiana?
6. Pisała Pani że dysku znajduje się Wiedźmin. Jest on przypisany do konta, czy znajduje się bezpośrednio na dysku?
7. Czy jest możliwość zobaczenia u Pani czy wszystko działa poprawnie? Chciałbym odpalić samą konsolę przed zakupem.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiedzcie proszę o co jeszcze powinienem zapytać. Konsolę będę odbierał osobiście jak coś.

Dziękuję z góry i pozdrawiam
Mateusz
 

Vaiper

Użytkownik
Użytkownik
Zapytaj się, jak używać wyszukiwarki na forum.
 

szkodzik95

Świeżak
Świeżak