Kupno uzywanej konsoli

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Jakub Kuś

Świeżak
Świeżak
siemka jestem kompletnie zielony w tym temacie dlatego mam pytanie na co trzeba/warto zwracać uwagę przy kupnie konsoli jaka najlepiej wybrac i oco chodiz z tym LT. Mile widziane ciekawe oferty w przedziale cenowym do ok. 500 zł.
Pozdrawiam
 

Talibrr

Użytkownik
Użytkownik
Na forum masz temat na co zwracać uwagę i wszystko jest tam wyjaśnione. Poza tym w dziale giełda znajdziesz oferty użytkowników forum.

Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
 

Kizo

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
siemka jestem kompletnie zielony w tym temacie dlatego mam pytanie na co trzeba/warto zwracać uwagę przy kupnie konsoli jaka najlepiej wybrac i oco chodiz z tym LT. Mile widziane ciekawe oferty w przedziale cenowym do ok. 500 zł.
Pozdrawiam
Ja bym ci radził kupno przeróbki już pod RGH bez bawienia sie w nagrywanie płyt konsole taką już dostaniesz od zaprzyjaznionych sprzedawców z forum a i przy ewentualnej reklamacji nie bedzie problemu
 

Jakub Kuś

Świeżak
Świeżak
A co powoduje zbanowana konsola ?i co musi miec konosla żebym mógł grac w pobrane gry( w opisach gier widze jakies LT) i co to jest rgh ?
 

Kizo

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
A co powoduje zbanowana konsola ?i co musi miec konosla żebym mógł grac w pobrane gry( w opisach gier widze jakies LT) i co to jest rgh ?
Poczytaj na forum co to RGH zciągasz gre z torentów przerabiasz w programie iso2good ( bardzo proste) wrzucasz na pena potem z pena na dysk i grasz bez meczenia sie z nagrywaniem płyt
 

marcin-25

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Za 500 zł dostaniesz już slima z rgh, ale bez dysku.
 

Jabar

V.I.P
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
A co powoduje zbanowana konsola ?i co musi miec konosla żebym mógł grac w pobrane gry( w opisach gier widze jakies LT) i co to jest rgh ?
Ban oznacza koniec z xbox live...(przy rgh to bez znaczenia).
Rgh to przeróbka czipowa pozwalająca na odpalanie gier bez płyt.