-=SETH=-
-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Amerykańska korporacja przygotowuje kolejną ciekawą opcję dla wszystkich graczy korzystających z cyfrowych sklepów. Wkrótce zainteresowani otrzymają możliwość zwracania produkcji, które nie spełniły ich oczekiwań.
Refundacja pojawiła się już na kilku sieciowych platformach i Microsoft zamierza również wprowadzić tę opcję na Xbox Store i Windows Store. Pierwsi gracze informują o nowości, która pojawiła się w Xbox One Insider.
Sympatycy Microsoftu, którzy pomagają rozwinąć Xboksa One dostrzegli ciekawą innowację. Możliwość zwracania kupionych gier w sklepie amerykańskiej korporacji pozwoli „oddać” pełne wersje gier i aplikacji, które nie spełniają naszych oczekiwań.
Tak prezentują się informacje zawarte w programie Xbox One Insider:
- Gry i aplikacje kwalifikują się do samoobsługowego zwrotu kosztów w przeciągu 14 dni od zakupu, jeśli gracz wykorzystywał produkt przez mniej niż 2 godziny.
- DLC, Season Passy i dodatki nie kwalifikują się do samoobsługowego zwrotów kosztów.
- Gra musi zostać pobrana i uruchomiona przed zażądaniem samoobsługowego zwrotów kosztów.
- Gracz musi poczekać przynajmniej 1 dzień po wyłączeniu gry lub aplikacji przed zażądaniem samoobsługowego zwrotów kosztów.
- Niektóre aplikacje Windows 10 mogą nie kwalifikować się do samoobsługowego zwrotów kosztów.
- Firma Microsoft zastrzega sobie prawa do blokowania dostępu dla użytkowników, którzy nadużywają zwrotów.