Jak wiemy użytkownicy Xbox 360 nie mogą połączyć się z usługą xbox live.
Skontaktowałem się z supportem i po podaniu mojego gamertagu otrzymałem odpowiedź:
"... we do have engineers working on getting this issue to gaming..."
Na moją odpowiedź że płacę za abonament i nie mogę z niego kożystać dostałem odpowiedź
"I completely understand, I do, I can offer you a month of Xbox Live for the time not being able to used" dostałem kod na 1 miesiąc xboxlive. Tak więc bombardujcie ich problemem a otrzymacie w rekompensacie 1 miesiąć
Skontaktowałem się z supportem i po podaniu mojego gamertagu otrzymałem odpowiedź:
"... we do have engineers working on getting this issue to gaming..."
Na moją odpowiedź że płacę za abonament i nie mogę z niego kożystać dostałem odpowiedź
"I completely understand, I do, I can offer you a month of Xbox Live for the time not being able to used" dostałem kod na 1 miesiąc xboxlive. Tak więc bombardujcie ich problemem a otrzymacie w rekompensacie 1 miesiąć