• Z dniem 8/11/18 została zmieniona zasada pisania postów w dziale Gry Xbox One oraz Gry Xbox 360, w temacie gry można wyrażać swoje opinie na dany tytuł, opisywać swoje problemy z grą, prosić o wskazówki przejścia danego poziomu itp. Link do ogłoszenia

migracja - The request has timed out. Please try again later

mikesc

Użytkownik
Użytkownik
#1
witam

mam taki problem - probuje przeniesc konto na PL, ale przy ostatnim kroku dostaje komunikat:


"The request has timed out. Please try again later."


poczyalem troche i widzialem, ze czesc osob miala taki problem, ale bylo to zaraz po wprowadzeniu LIVE PL.

nie moglem nigdzie znalezc rozwiazania tego problemu = czy ktos wie, co nalezy zrobic, zeby migrowac ?

mam na tym koncie punkty i chce pobrac mapki do COD BO, ale jak probuje gdy konto jest US dostaje info:

"nie mozna pobrac z tej lokalizacji"

z gory dziekuje za podpowiedzi

pozdrawiam
 

novy66

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Liga XboxForum.pl
#4
Już nie przeniesiesz konta, jedynie możesz spróbować za 12 miesięcy :) Jak nie będzie można to nic z tego.
 


mikesc

Użytkownik
Użytkownik
#5
Już nie przeniesiesz konta, jedynie możesz spróbować za 12 miesięcy :) Jak nie będzie można to nic z tego.
dlaczego po 12 miesiacach ? skad taka informacja ? ja tego konta nie migorwalem jeszcze ani razu- 12 miesiecy to okres miedzy migracjami , czyli jezeli teraz migruje konto na PL to na US/UK bede mogl wrocic po 12 miesiacach. ale co ten okres ma w moim przypadku do rzeczy ?
 

Wujek WilQ

Użytkownik
Użytkownik
#8
Czytanie nie boli. Strzelam w ciemno że masz konto dla osób nie pełnoletnich. Jak widać nie ma nic o terminie do którego można migrować konto. Spróbuj zrobić to z innej przeglądarki lub komputera spróbuj też wyczyścić ciasteczka przeglądarki.

Good news! You can now move your Xbox LIVE account from one country/region to another country/region* where Xbox LIVE is supported. Your gamer profile (e.g., gamerscore, gamertag, gamer picture), achievements, saved games, and friends list along with any remaining Gold membership time and your Microsoft Points balance will be moved.

Before you proceed to migrate your account, please note the following:

You can currently move your account to the following countries/regions: Russia, Poland, Brazil, Hungary, Greece, Czech Republic, South Africa, Colombia, and Chile*. To find information about Xbox LIVE features available in a specific country, please visit the xbox.com website for that country.

You may migrate your account only once every 12 months.

Content currently on your console that you have purchased or downloaded via Xbox LIVE Marketplace or Zune Marketplace will remain on your console after migration. After migration, however, you will no longer be able to re-download this content. To store previously purchased or downloaded content, be sure to download the content to a storage device (e.g., Xbox 360 hard drive, memory unit, or USB Flash drive) prior to migration. Purchased content is not refundable, nor is Zune Marketplace content guaranteed to work post migration. Click here to learn more.

We do not currently support migration of accounts in Xbox LIVE Gold Family Pack subscriptions or with associated Zune Pass subscriptions.

There are additional considerations for Zune Music, Video, and Apps Marketplace and Windows Phone users. Click here to learn more.
 




Do góry