-=SETH=-
-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Jedna scenka z gry, dwa różne oblicza Lary. Z Definitive Edition definitywnie jest coś nie tak.
Nie wszystko złoto, co dotyczy next-genów. Serwis Hardcore Gamer wykazał się nie lada spostrzegawczością i zauważył, że Tomb Raider w wersji na PS4 i Xboksa One jest odrobinkę mniej "gore" od pozostałych edycji. Za przykład niech posłuży jedna z kluczowych scenek z gry.
Schwytana przez oprychów Lara dostaje srogą nauczkę i po chwili jej buzię zdobi wiele siniaków, widać nawet podbite oko, a z czoła ścieka krew. Istny hardkor. I tak się sprawy mają w przypadku wersji pecetowej, a jak to się ma do next-genów? Ano w zasadzie... nijak.
Ta sama scenka w wersji Definitive Edition została potraktowana nieco mniej radykalnie i tak oto Lara praktycznie nie krwawi, a zamiast tego jej twarz zdobi brud i piach. Czyżby twórcom zależało na tym, żeby wersje PS4 i Xbox One były nieco bardziej stonowane? Ja w takie coś nie wierzę.
Przecież oznaczenia wiekowe pozostały te same, nic się w tej kwestii nie zmieniło, więc może chodzi tu po prostu o trudności wynikające z tworzenia na next-geny? Zabrakło "skillsów"? Czasu? Chęci? Możemy tylko strzelać. Ale nie zmienia to faktu, że jest to pewien rodzaj cenzurowania treści.
OBA OBRAZKI W WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI NA STRONIE HARDCORE GAMER
Nie wszystko złoto, co dotyczy next-genów. Serwis Hardcore Gamer wykazał się nie lada spostrzegawczością i zauważył, że Tomb Raider w wersji na PS4 i Xboksa One jest odrobinkę mniej "gore" od pozostałych edycji. Za przykład niech posłuży jedna z kluczowych scenek z gry.
Schwytana przez oprychów Lara dostaje srogą nauczkę i po chwili jej buzię zdobi wiele siniaków, widać nawet podbite oko, a z czoła ścieka krew. Istny hardkor. I tak się sprawy mają w przypadku wersji pecetowej, a jak to się ma do next-genów? Ano w zasadzie... nijak.
Ta sama scenka w wersji Definitive Edition została potraktowana nieco mniej radykalnie i tak oto Lara praktycznie nie krwawi, a zamiast tego jej twarz zdobi brud i piach. Czyżby twórcom zależało na tym, żeby wersje PS4 i Xbox One były nieco bardziej stonowane? Ja w takie coś nie wierzę.
Przecież oznaczenia wiekowe pozostały te same, nic się w tej kwestii nie zmieniło, więc może chodzi tu po prostu o trudności wynikające z tworzenia na next-geny? Zabrakło "skillsów"? Czasu? Chęci? Możemy tylko strzelać. Ale nie zmienia to faktu, że jest to pewien rodzaj cenzurowania treści.
OBA OBRAZKI W WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI NA STRONIE HARDCORE GAMER