Nagrywarka ihas

moras9992

Świeżak
Świeżak
Witam . Odrazu mówie że jestem zielony troszeczke w tych sprawch.
Chciałbym zakupić nagrywarkę IHAS 124 B wgrany BURNER MAX +przejsciowka laptop koszt 140 zł .
Mam xboxa prawdopodobnie lt 3.0 dokładnie nie wiem bo kupiłem od koleżki który też nie wie ;/ ale była przerabiana z pół roku temu i jak ostatnio nagrywałem Tomb Raidera to przepuszczałem przez abgx i działało czyli wychodziło by na to ze L.T 3.0.

Mma pytanie odnośnie tej nagrywarki , jeżeli zakupię takową nagrywarke to każdą jedna gre jaką śćiągne i nagram będzie śmigac xgd2 jak i xgd 3?? tutaj link do tej nagrywarki--->>> IHAS 124 B wgrany BURNER MAX +przejsciowka laptop (3134661475) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
 

Remix27

Banned
Jak pol to masz lt 3 . Bedziesz nagrywac na verbatim?
 

moras9992

Świeżak
Świeżak
Tak płyty tylko verbatim

słyszałem też o jakimś tricku mp3 ale nie moge nigdzie znaleźć naprawd e pożadnego wytłumacznie o co dokładnie chodzi

Alert -=SETH=- //Nie pisz post pod postem. Używaj opcji edytuj.

 

Remix27

Banned
Puszczasz mp3 na xie i wlaczasz gre po 5 min wylaczasz grasz, nie dziala na gry z civ typu fifa 13. Jak masz zwykla wypalare zobacz prog paytools moze zgodna jest . Liteon ihas musi byc rev b plus lt max verbatimy. O co tym usb sata ci inno poradza bo roznie z tym bywa nie mialem przyjemnosci potestowac.
 

GLS1920

Użytkownik
Użytkownik
Z mojej strony dodam tylko tyle że warto rozejrzeć się po okolicznych sklepach. Niestety w profilu nie podałeś gdzie mieszkasz, ale ja osobiście polecam ten sklep: Kontakt - ProLine.pl Najlepszy Internetowy Sklep Komputerowy Wrocław . sam ostatnio kupiłem tam ihasa i sama nagrywarka wyszła mnie 75zł brutto, do tego kabelki i przejściówki tez bardzo tanie :) A do tego towar od ręki, nie trzeba czekać na przesyłkę ze Szczebrzeszyna jak to na allegro :)
 

moras9992

Świeżak
Świeżak