nagrywarka usb , do gier na xboxsa jaka ?

daniupierug

Świeżak
Świeżak
Witam!
mam takie pytanie , jaką mam zamówić nagrywarkę pod USB żebym mógł na niej nagrywać gry do Xa ? potrzebuje w przedziale cenowym +/- ~150zł ,możecie coś polecić , bo ja nie znam się na tym a nie chce kupić czegoś co nie będzie spełniało swojego zadania :)
 

kwaszczan

Użytkownik
Użytkownik
Polecam kupienie zwykłej nagrywarki DVD z możliwością nagrywania DVD DL oczywiście pod SATA np takiego Pioneera
 

Qazimodo

Użytkownik
Użytkownik
dokładnie , nagrywarki typu slim pod USB nie sa najlepszym rozwiazaniem
lepiej kupić zwykłą nagrywarkę do PC stacjonarnego
 

daniupierug

Świeżak
Świeżak
może i lepiej. ale trzeba jeszcze mieć ten stacjonarny PC , jeżeli bym miał to bym nawet nie zakładał takiego tematu ... może mi ktoś coś polecić ? a nie nabijać posty pisząc ze lepiej kupić zwykłą ...
 

prourug

Użytkownik
Użytkownik
Z mojego doświadczenie powiem ci tak, jeśli masz jakiś zaprzyjaźniony sklep komputerowy to poproś żebyś mógł sprawdzić jakiś model. Jest trochę tego na rynku np
DVD-REC LITEON eHAU324 USB ZEWN. MULTI BOX NERO | Sklep komputerowy MPC
DVD-REC LG GE20NU11 ZEW BOX | Sklep komputerowy MPC
Po opisie sprzętu widać ze obsługuje płyty DL+
Co do podpowiedzi kolegów żeby kupić zwykłą bo slim się źle spisuje, sam obecnie wypalam gry na moim laptopie wyposażonym w nagrywarkę LG GSA-T20N i większych problemów nie stwierdziłem.
 

daniupierug

Świeżak
Świeżak
 

DevNull90

Użytkownik
Użytkownik
Tą którą podałeś wyżej będzie dobra.
Panowie, prawdę mówiąc zawsze jest problem z tymi nagrywarkami.

Ja mam nagrywarkę za 60zł. Nagrywałem nią gry dla mnie i dwóch kumpli (łącznie ponad 100 gier przeszło). Wszystkie jak do tej pory działają.
Nawet jeśli nagrywarka miałaby teraz paść to i tak kupię taką samą :)
 

sirek86

Świeżak
Świeżak
a jaką masz konktetne?
 

Alex_Xbox

Użytkownik
Użytkownik
Nie lepiej kupić sobie kontroler sata na usb/esata i podłączyć napęd?