Studio Slightly Mad twórcy Need for Speed: Shift i Shift 2 zapewniają nas, że nowy NFS ma przebić GT5 i Forzę. Główny projektant gry Andy Tudor w wywiadzie dla dziennika The Guardian przyznaje, że Shift 2 zdominuje gatunek symulatorów samochodowych.
"Symulacje to w chwili obecnej gry oparte głównie na liczbach. My mamy świetny silnik odpowiedzialny za fizykę i dążymy do wprowadzenia 1000 wozów, tras itp. Co więcej, chcemy obrócić gatunek do góry nogami, poprzez dodanie rozwiązań społecznych, w postaci Autologa, pozwalających na rywalizowanie ze znajomymi, nawet jeżeli nie są obecnie zalogowani. Po prostu mogę spojrzeć na Wasze czasy i spędzić godzinkę albo pół na pokazanie, że jestem lepszy."
"Gran Turismo 5 i Forza to obecnie ścigałki, które zajmują miejsca na piedestałach. Wierzymy jednak, że możemy je przebić. To świetne tytuły, ale skupiające się głównie na liczbach i matematycznej symulacji fizyki, podczas gdy my stawiamy krok dalej, oferując także emocje i rozwiązania społeczne." - dodaje.
Czy naprawdę gra będzie dużo lepsza od większych rywali? Przekonamy się pod koniec marca.
Uped | xboxforum.pl
"Symulacje to w chwili obecnej gry oparte głównie na liczbach. My mamy świetny silnik odpowiedzialny za fizykę i dążymy do wprowadzenia 1000 wozów, tras itp. Co więcej, chcemy obrócić gatunek do góry nogami, poprzez dodanie rozwiązań społecznych, w postaci Autologa, pozwalających na rywalizowanie ze znajomymi, nawet jeżeli nie są obecnie zalogowani. Po prostu mogę spojrzeć na Wasze czasy i spędzić godzinkę albo pół na pokazanie, że jestem lepszy."
"Gran Turismo 5 i Forza to obecnie ścigałki, które zajmują miejsca na piedestałach. Wierzymy jednak, że możemy je przebić. To świetne tytuły, ale skupiające się głównie na liczbach i matematycznej symulacji fizyki, podczas gdy my stawiamy krok dalej, oferując także emocje i rozwiązania społeczne." - dodaje.
Czy naprawdę gra będzie dużo lepsza od większych rywali? Przekonamy się pod koniec marca.
Uped | xboxforum.pl