• Z dniem 8/11/18 została zmieniona zasada pisania postów w dziale Gry Xbox One oraz Gry Xbox 360, w temacie gry można wyrażać swoje opinie na dany tytuł, opisywać swoje problemy z grą, prosić o wskazówki przejścia danego poziomu itp. Link do ogłoszenia

Niby nowa konsola

brayan09

Użytkownik
Użytkownik
#1
Witam wszystkich!!!
Dzis kupilem xbox w media markt i po rozpakowaniu pudelka w domu okazalo sie ze niektore rzeczy nie sa wogole zaklejone. Po wlaczeniu znalazlem na dysku 3 dema i tu mam do was pytanie : czy to normalne ze na nowej konsoli sa dema??? Moze wydawac sie to glupie lecz wkurza mnie to ze kupuje nowa kosnole a okazuje sie ze ktos ja wyciagal itp :mad: :mad: :mad: i czy da sie jakos sprawdzic ile na xboxie sie gralo czy cos takiego?????? z gory dzieki za pomoc
 

rYs1292

Użytkownik
Użytkownik
#2
Odp: Niby nowa konsola

Tak to jest , sprzedarz bez watu oni sprzedają sprzęt zwrócony, po naprawie używany miech i walnął
 

BFG

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
#4
Odp: Niby nowa konsola

Sciag przedni panel i zobacz czy masz dwie srebrne plomby to bedziesz wiedzial czy byla w serwisie. A dema moga byc poprostu wgarne bo konsola byla na sklepie i ludzie grali na niej :)
 

BFG

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
#6
Odp: Niby nowa konsola

brayan09 napisał:
czyli ty na przyklad nie miales dem gdy kupiles xboxa????
nie mowie ze tak jest ale jak chcesz sie dowiedziec czy byla w serwisie sciag panel i sprawdz plomby. a co do gier to mam Arcade wiec nie wiem :)
 

zaku666

Użytkownik
Użytkownik
#7
Odp: Niby nowa konsola

dema sa... ja mialem TDU unlimited , VP , cars , i kupe smiecianych gierek - chyba ze to jakies szczegolne dema
 

spike200

Memento Mori
V.I.P
Użytkownik
#8
Odp: Niby nowa konsola

No to ja miałem Hexid HD, PGR3 i coś jeszcze. Więc to chyba normalne, tylko te otwarte worki są podejrzane.
 

Majcher997

Użytkownik
Użytkownik
#9
Odp: Niby nowa konsola

Pewnie w magazynie se grali. Liczy się że masz plomby, więc możesz spac spokojnie ;)
 

Unknown

Świeżak
Świeżak
#10
Odp: Niby nowa konsola

zaku666 napisał:
dema sa... ja mialem TDU unlimited , VP , cars , i kupe smiecianych gierek - chyba ze to jakies szczegolne dema
ja także miałem te demka, konsola kupiona w Saturnie. Wszystko ładnie zapakowane i poklejone. Wersja Premium. wiec raczej to normalne :)
 
P

Piri001

Guest
#11
Odp: Niby nowa konsola

Demka jest standard , kiedys jeszcze m$ kaleczyl uszy ( dawal muzyke ktora mozna w dup. wsadzic ) i film w SD i HD (u mnie byla to reklama adasia chyba i na koncu napis - Immposible is Nothing ) . Nie wiem czy teraz tez daja . A co do plomb to nam nie powiedziales czy masz czy nie

PS - przyjrzyj sie konsoli i zobacz czy ma jakies wieksze otarcia .
 

kaczyking90

Świeżak
Świeżak
#12
Odp: Niby nowa konsola

Witam ;) jestem nowy ^^
Mam odpowiedz dla Ciebie kolego ;) Tez kupilem wczoraj xboxa 360 w mm i tez mam 3 dema ;) wiec nieprzejmuj sie konsola jest nowa ;) a po za tym jezeli Ci padnie to masz gwarancje ;) pozdro
 

brayan09

Użytkownik
Użytkownik
#13
Odp: Niby nowa konsola

Te worki w ktorych byly zapakowane rzeczy byly pozaklejane zwykla tasma klejaca a worek w ktorym z zasilaczem nie byl wogole zaklejony. Jedynie headset byl zaklejony jakas tasma klejaca z numerkami... Moglby ktos to sprawdzic u siebie np kaczyking90 pls???? A co do plomb to mam problem zeby zdjac przednia pokrywe... Ktos wie jak to sie robi?????
 

brayan09

Użytkownik
Użytkownik
#15
Odp: Niby nowa konsola

Plomby sa nienaruszone. a mieliscie naklejke ochronna na dysku????? i jak jest z kontem xbox live , mieliscie xbox live gold na miesiac????
 

mateusz_gosc

Użytkownik
Użytkownik
#16
Odp: Niby nowa konsola

tak ..... to wszystko normalne ...

ja tydzien temu w MM w Bielsku kupiłem premium i też mam kilka demówek na dysku ... wszystko idealnie zapakowane .... oni to w fabrycie masowo podłaczają każdy dysk pod kompa i w mgnieniu oka wgrywają jakieś tam demówki żeby kupujący nie mając gry miał w co zagrac .... to jak by DEMO DISC

pozdr.
 

DateX

Użytkownik
Użytkownik
#17
Odp: Niby nowa konsola

Dokładnie nie przejmuj się, ja także gdy zakupiłem XBoxa w Empiku też miałem chyba z dwa dema Zegapain (japońska gierka) i PGR3, a co do konta XBox LIve miałem 1 miech za friko wykorzystałem go na 3 kontach bo mam trzy, UK, USA, Japan. WIęc wszystko jest w porządku, jak narazie mam konsole prawie rok i ani razu się nie zacieła więc jest ok.
 

leszek1981

Użytkownik
Użytkownik
#18
Odp: Niby nowa konsola

Ja konsole kupiłem ponad rok temu jako nowo. Wczoraj konsola mi padła, i po rozebraniu okazało sie ze był robiony Xclamp :'(
 

grzech1991

Banned
Użytkownik
#19
Odp: Niby nowa konsola

moze nie wiesz co to xclamp? jak kupiles nowa to przeciez musiala miec plomby jak nie maila to kupiles uzywana proste
 

leszek1981

Użytkownik
Użytkownik
#20
Odp: Niby nowa konsola

Na procku były nieorginalne śruby, i jeszcze zwyłe gumki takie do ścierania były załozone. A konsole kupiłem w sklepie jako nowo. Plomby wyglodały na orginalne. A wiec porażka, dziwi mnie tylko że konsola tak długo działała.
 

Do góry