Nie wiesz jak zbudować skład w Fifie Ultimate Team ?? Pisz tutaj !!

tomix710

Użytkownik
Użytkownik
Czemu paczki brązowe kupować?
Kupisz paczkę za 400 lub 750 coinsów i nie ma możliwości aby pieniądze się nie wróciły ( czasami z nawiązką) lecz trzeba mieć sporo cierpliwości do sprzedania kart za 200 monet.

Wysłane po przez "Super Szybki Internet LTE" 1mb/s i Xperie Z1
 

bysiiuu

Użytkownik
Użytkownik
Kupie kilka paczek i się zobaczy

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
 

Artoox253

Użytkownik
Użytkownik
Witam, chciałbym się zapytać co myślicie o takim składzie :
Dojczlandy FIFA 14 Ultimate Team Squad | Futhead
Co można tu zmienić, dodać, mój budżet to narazie 6k jak trzeba to mogę pozbierać więcej jak trzeba jakiegoś konkretnego piłkarza na tę pozycje, byłbym wdzięczny również za jakieś porady co do zarobku w fifie 14 bo jestem trochę zielony w trybie FUT :) Z góry dzięki za odpowiedź :)
 

capone79

Użytkownik
Użytkownik
jezeli ci sie dobrze nimi gra to ok...dla mnie cala twoja trojka ofensywna jes za wolna...mialem ich i kiepsko mi sie nimi gralo. Lewandowski lub z tanszych Mandzukic, Aubameyang + Blaszczykowski i Gustavo....ale prawda jest taka ze kazdy ma inny styl i kim innym mu sie dobrze gra

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
 

Artoox253

Użytkownik
Użytkownik
No właśnie też myślę o szybszych napastnikach, ale nie wiem kto jest dobry

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka
 

roch0

Użytkownik
Użytkownik
Do bundesligi polecam duet Diouf+Aubameyang lub Ramos+Aubameyang. Diouf i Ramos mają dość dobre tempo i bardzo dobre główki. Aubameyang dzięki swojemu tempu, potrafi dojść do prawie każdej piłki prostopadłej rzuconej za obronę.

Wysłane z mojego ST25i przy użyciu Tapatalk 4
 

Artoox253

Użytkownik
Użytkownik
Ok dzięki sprawdzę to w praktyce :)
 

capone79

Użytkownik
Użytkownik
Mandzukic za to wygrywa kazda glowke i 99% to gol

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
 

renI

Świeżak
Świeżak